پنج خانواده آسیب دیده از سیلاب روستای کاکرود اسکان موقت شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در پی وقوع سیل در روستای کاکرود شهرستان رودسر، پنج خانواده که منازلشون دچار تخریب شده بود توسط این جمعیت اسکان موقت شدند.

پنج خانواده آسیب دیده از سیلاب روستای کاکرود اسکان موقت شدند

به گزارش هشت دی، مهدی ولی پور اظهار داشت: مواد غذایی لازم شامل انواع کنسرو، آب معدنی ، بیسکویت، خرما و امکانات اولیه چراغ والور، ظروف ضروری آشپزخانه ، پتو و مواد غذایی لازم در اختیار این خانواده ها قرار گرفت.

وی با بیان این که جستجو برای یافتن مفقودان احتمالی ادامه دارد، افزود: علاوه بر تیم بالگرد هلال احمر گیلان، ده تیم عملیاتی امداد و نجات شامل تیم دارای (سگهای تجسس) ، واکنش سریع رودسر، لنگرود و املش در حال جستجو و گشت زنی و کاوش مناطق حادثه دیده و امداد رسانی هستند.

بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر استان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت ، حمایت ، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.

شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

عصر روز جمعه نیز بارش رگبار شدید در منطقه اشکورات رودسر منطقه هم عرض دیلمان به مدت ۲۰ دقیقه موجب وقوع سیلاب و رانش در جاده فرعی رحیم آباد به سمت لشکان بطول چند صد متر و جاده روستایی کاکرود شد که این سیلاب ، جان سه نفر (۲ زن و یک کودک) را گرفت.

سیلاب ناشی از بارندگی رگباری نیم ساعته عصر روز جمعه ، باعث تخریب شش واحد مسکونی و بخشی از جاده های روستایی در بخش کوهستانی دیلمان شد.

بر اثر این سیلاب ۲۰کیلومتر از راه های ارتباطی بین این روستاها که بخشی آسفالت و بخشی نیز شوسه بودند نیز تخریب شدندکه از شب گذشته عملیات بازگشایی راه های این روستاها آغاز شد که تاکنون قسمتی از این راه ها بازگشایی و رفت و آمد در آنها جریان دارد و بقیه نیز در حال بازگشایی هستند. میزان خسارت وارده شده در دست بررسی قرار دارد که به محض تعیین اعلام خواهدشد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه