بازیکن گیلانی تیم ملی:

کاری که شرکت نایک انجام داد بی احترامی است

هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آلکمار هلند به تحریم شرکت مشهور آمریکایی علیه بازیکنان تیم ملی ایران پرداخت و این اقدام آنها را دخالت واضح سیاست به ورزش عنوان کرد.

کاری که شرکت نایک انجام داد بی احترامی است

به گزارش۸دی، علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی کشورمان درباره اقدام غیر حرفه ای و زشت شرکت ورزشی نایک مبنی بر تحریم کردن تیم ملی کشورمان در مصاحبه با سایت «ESPN» گفت: صراحتا عرض می کنم ما به این چیزها اهمیت نمی دهیم. کاری که شرکت نایک انجام داد بی احترامی است. ما به عنوان مجموعه ای درباره این موضوع صحبت کردیم. سیاست ارتباطی به ورزش و فوتبال ندارد. نباید چنین مسائلی به زمینه ورزش وارد شود. این شرکت به برند تجاری خود ضربه زد چون چهره ای که از خود میان ۸۰ میلیون ایرانی نشان داد، زیبا نبود.

هافبک تیم ملی کشورمان در ادامه به حمایت از کی روش پرداخت و گفت: ما در شرایط بدی تمرین و بازی می کنیم. ما به دلیل تحریم ها نه زمین بازی خوب و نه بازی های تدارکاتی خوب داشتیم. به نظرم وظیفه‌ام است که این جمله را بگویم: ما را رها کنید. بچه‌های ما فقط فوتبال بازی می‌کنند. آنها فقط بازیکنان فوتبال هستند. آنها نیز مثل بقیه بازیکنان دنیا فقط فوتبال بازی می کنیم. آنها علیه کسی یا چیزی نیستند. آنها می‌خواهند خودشان را نشان دهند و فوتبال بازی کنند. ما تحت لوای فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در جام جهانی بازی می کنیم و اساس فیفا عدم دخالت سیاست به فوتبال است ولی الان این اتفاق نیفتاده است. این اتفاق واقعا نسبت به این ۲۳ نفری که می خواهند فوتبال بازی کنند عادلانه نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه