رییس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با 8دی:

نتیجه برجام فرصتی برای بستن درب کشور به روی کالاهای خارجی است/ از پارچه و چینی جات ایرانی بیشتر استفاده می کنیم

رییس مجمع نمایندگان گیلان، گفت: با وجود قضیه برجام و تحریم هایی که در راه است فرصت خوبی است که درب کشور را به سمت کالاهای خارجی ببندیم و به سمت تولیدات داخلی گرایش پیدا کنیم.

نتیجه برجام فرصتی برای بستن درب کشور به روی کالاهای خارجی است/ از پارچه و چینی جات ایرانی بیشتر استفاده می کنیم

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با تائید فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر استفاده و حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: این شعار در جهت حمایت از کالای ایرانی و تولیدکنندگان کالای داخلی با نگاه ارتقای کیفیت در جهت تولید با کیفیت بوده است و بنده هم تلاش می کنم در زندگی شخصی و نمایندگی این کار را انجام دهیم.

وی افزود: با وجود قضیه برجام و تحریم هایی که در راه است و اروپایی هاهم با آمریکایی ها همراهی می کنند فرصت خوبی است درب کشور را به سمت کالاهای خارجی ببندیم و به سمت تولیدات داخلی گرایش پیدا کنیم.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه تلاش کنیم تولیدات داخلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشد، گفت: خدای نکرده شرایطی پیش نیاید که افراد جنس بنجل با قیمت بالا به مردم بفروشند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه ما در مجلس تعرفه بالایی برای واردات خودروهای خارجی گذاشتیم، اضافه کرد: متأسفانه خودروسازهای داخلی هنوز نتوانسته اند استاندارد های لازم را رعایت کنند و این کار با کمک متقابل دولت و مجلس و خودروسازان تولید کنندگان داخلی باید انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه از کدام کالای ایرانی بیشتر استفاده می کنید، گفت: اجناسی مانند پارچه و لوازم خانگی مانند چینی جات را استفاده می کنیم و کالاهای ایرانی دیگری هم است که استفاده می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه