مبارزه با سرقت از اولویت های ماموریتی پلیس

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: مبارزه با سرقت از اولویت های ماموریتی پلیس در سال جاری می باشد.

مبارزه با سرقت از اولویت های ماموریتی پلیس

 

به گزارش ۸دی نیوز، ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان در دومین کمیسیون مبارزه با سرقت، در راهبرد ماموریتی ناجا، مبارزه با سرقت را جزء اولویت های ماموریتی پلیس در سال جاری دانست.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در فروردین ماه سال جاری کشف سرقت به نسبت وقوع افزایش ۱۳ درصدی در استان داشته، گفت: سرقت خودرو و لوازم داخلی خودرو به علت بی احتیاطی و عدم توجه رانندگان به توصیه های پلیس در فروردین ماه سالجاری از مهمترین سرقت های رخ داده می باشد.

 سردار قائد رحمتی با اشاره به اینکه توجه جدی مردم در بکارگیری لوازم امنیتی و حفاظتی در پیشگیری و کاهش وقوع سرقت بسیار موثر می باشد، اظهار داشت: درسال جاری برخورد پلیس با سارقان مانند برخورد با اراذل و اوباش خواهد بود.

وی با بیان اینکه در اکثر مواقع سرقت خودرو با هدف سرقت قطعات با ارزش داخلی صورت می پذیرد، بیان داشت: نادیده گرفتن توصیه ها و هشدارهای پلیسی برای حفظ ایمنی و پیشگیری از سرقت، فرصت ارتکاب جرم را برای سارقان بالقوه فراهم می کند.

قائد رحمتی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه نیز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت:شناسایی و دستگیری مالخران از لحاظ تاثیر آن در کنترل و کاهش وقوع سرقتها و کشف و بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان برای پلیس مهم می باشد.

رئیس پلیس گیلان در ادامه به الویتهای اصلی پلیس در سالجاری اشاره کرده و تصریح کرد: کنترل مرزها، مقابله با سرقت، امنیت اخلاقی و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر از الویت های پلیس در سال ۹۳ است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان توجه جدی شهروندان در جلوگیری از سرقت لوازم و قطعات و محتویات خودرو را خواستار شده و از شهروندان خواست، حتی المقدور خودروهای خود را در پارکینگهای دارای نگهبان یا در مکانهایی قابل دید، پارک کرده و در صورت مراجعه به بانک و دریافت پول، از گذاشتن آن در داخل خودرو و رهاکردن اتومبیل در معابر بدون سرنشین جهت انجام سایر کارهای اداری امتناع ورزند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه