مربی تیم سپیدرود:

هزینه یکسال تیم سپیدرود رشت فقط ۱۵ میلیارد تومان است

مربی سپیدرود رشت گفت: هزینه سپیدرود رشت برای یک فصل در حدود ۱۵ میلیارد تومان است که این مقدار هزینه را بعضی تیم‌های لیگ یک انجام می‌دهند.

هزینه یکسال تیم سپیدرود رشت فقط ۱۵ میلیارد تومان است

به گزارش ۸دی، سهیل حق‌شناس، با اشاره به اینکه تن‌زاده هزینه‌های زیادی برای باشگاه سپیدرود انجام داده است اظهار داشت: اگر بازیکنان در مقابل تیم حریف ببازند تماشاگران چگونه می‌توانند بفهمند که بازیکن دغدغه‌هایی دارد.

مربی تیم سپیدرود با اشاره به اینکه سپیدرود از ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر است عنوان داشت: هزینه سپیدرود برای یک فصل در حدود ۱۵ میلیارد تومان است که این مقدار هزینه را بعضی تیم‌های لیگ یک انجام می‌دهند.

حق شناس با بیان اینکه بودجه تیم سپیدرود رشت در مقایسه با بودجه تیم‌هایی مانند سپاهان اصفهان و استقلال تهران کمتر است گفت: بودجه سپیدرود رشت برای یک فصل در حدود ۱۵ میلیارد تومان است که این مقدار هزینه را بعضی از تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور انجام می‌دهند.

مربی تیم سپیدرود خاطرنشان کرد: دیر آماده شدن جهت حضور در مسابقات لیگ برتر باعث ایجاد مشکلاتی در آینده می‌شود و توان مالی کم باعث می‌شود که مربیان نتوانند تمام توانایی‌های خود را نشان بدهند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای فصل گذشته اشتباهاتی در مجموعه باشگاه سپیدرود انجام شد و با بازیکن زیر ۲۳ سال قرارداد یکساله بسته شد گفت: آینده نگری در مدیریت تیم سپیدرود رشت انجام نشد و در انتقال امید سام کن از سپیدرود رشت به استقلال تهران پولی به سپیدرود رشت نرسید.

حق شناس با بیان اینکه باید با بازیکنان زیر ۲۳ سال قرارداد ۳ تا ۵ ساله منعقد کرد اظهار داشت: با بازیکنان جوان و آینده دار باید قرارداد بلندمدت منعقد کرد تا با استفاده از این بازیکنان بتوانیم آینده تیم را تضمین کنیم.

مربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه با توجه به گروهی که تیم ملی ایران در آن حضور دارد نمی‌توانیم شانس زیادی برای صعود به دور بعدی مسابقات برای تیم ملی ایران در نظر گرفت افزود: اگر شانس با تیم ملی ایران همراهی کند می‌توانیم در جام جهانی شگفتی‌ساز لقب بگیریم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه