علیرضا فعانی در گفتگو با 8دی:

عملکرد تیم داوری ایران در جام جهانی قابل تحسین خواهد بود

داور ایرانی حاضر در جام جهانی روسیه با بیان اینکه تیم ما در چند سال اخیر نشان داد در تورنمنت های بزرگ به نسبت اعتمادی که به ما بوده پاسخ دادیم، گفت: عملکرد تیم داوری ایران در جام جهانی قابل تحسین خواهد بود.

عملکرد تیم داوری ایران در جام جهانی قابل تحسین خواهد بود

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در آستانه جام جهانی روسیه، اظهار کرد: چهار سمینار را خوشبختانه پشت سر گذاشتیم و تیم داوری ایران در جام جهانی در تست های عملی و کتبی نیز خوب عمل کرده است.

وی افزود: روند آماده سازی تیم داوری ایران در جام جهانی طبق برنامه ارسالی از فیفا است و ما هم همان را دنبال کردیم.

داور ایرانی حاضر در جام جهانی روسیه با بیان اینکه فدراسیون هم برنامه های خوبی تدارک دیده است، تصریح کرد: در روزهای اول اعزام به روسیه تست هماهنگی و آمادگی را طی کردیم.

فغانی با تأکید براینکه جام جهانی مهمترین تورنمنت ورزشی دنیا است، تصریح کرد: قطعا مسابقات جام جهانی با تمام تورنمنت ها فرق دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تیم ما در چند سال اخیر نشان داد در تورنمنت های بزرگ به نسبت اعتمادی که به ما بوده پاسخ دادیم، اضافه کرد: ما به عنوان تیم داوری ایران نشان دادیم در میادین بین المللی زنگ تفریح نیستیم.

فغانی با اشاره به اینکه این عملکرد از نحوه قضاوت هایی که انجام دادیم مشخص است، اظهار کرد: سعی می کنیم این دیدی که نسبت به ما دارند را حفظ کنیم و عملکرد ما در جام جهانی قابل تحسین باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه