پخش مستقیم بازی ایران و مراکش در پیاده راه فرهنگی رشت

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: در صورت اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح، بازی تیم های فوتبال ایران و مراکش در جریان رقابت های جام جهانی، در پیاده راه فرهنگی این کلانشهر به صورت زنده پخش می شود.

پخش مستقیم بازی ایران و مراکش در پیاده راه فرهنگی رشت
به گزارش هشت دی، علیرضا حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با بیان این خبر، اظهار کرد: برای پخش بازی ایران و مراکش در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت مکاتبات لازم با مراجع ذیصلاح انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه فوتبال یکی از ورزش های مورد علاقه مردم است، بر این شدیم با هدف ایجاد شور و نشاط بین شهروندان، پخش زنده بازی فوتبال ایران و مراکش در پیاده راه فرهنگی رشت انجام شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت درباره پخش سایر بازی های تیم ملی کشورمان در جام جهانی خاطر نشان کرد: در زمان حاضر برای بازی ایران و مراکش تصمیماتی گرفته شده است.

تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود باید ۱۵ ژوئن مصادف با جمعه بیست و پنجم خردادماه جاری ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.

ملی ‌پوشان ایران در دومین دیدار، سی ام خردادماه در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌ روند و در سومین بازی خود نیز در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.

مسابقه های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ از فردا (پنجشنبه ۲۴ خرداد) در روسیه برگزار می شود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه