پست جالب پادوی رسانه ای فتنه در دولت راستگویان!

این چهره سابقا رسانه ای و در حال حاضر عمرانی که در سایت‌های زنجیره‌ای خود به حامی بی‌چون و چرای خاندان هاشمی رفسنجانی مشهور است.

پست جالب پادوی رسانه ای فتنه در دولت راستگویان!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، یکی از فعالان رسانه ای حامی فتنه و خاندان رفسنجانی، بدون هیچ گونه سابقه کاری و تخصص مرتبط، به عنوان معاون عمرانی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منصوب شد.
صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر از صندوق های بیمه ای زیرمجموعه وزارت رفاه محسوب می شود که از سال ۱۳۸۴ تاسیس شد و هم اکنون از صندوق های پولدار بیمه ای محسوب می شود. تاکنون حدود یک میلیون روستایی و عشایر کشور به عضویت این صندوق در آمده اند.

به گفته محسن ایزدخواه که در دولت یازدهم به عنوان رئیس هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منصوب شد، در حال حاضر از ۱۷ صندوق بیمه ای موجود درکشور غیر از ۴ صندوق بازنشستگی ، نیروهای مسلح، تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر مابقی ورشکسته اند.
این اظهارنظر نشان می دهد که فواد صادقی که سال ها است در عرصه رسانه (خصوصا سایت های فیلترشده) به فعالیت مشغول است، سازمان پولداری را برای فعالیت در دولت روحانی انتخاب کرده است.
این چهره سابقا رسانه ای و در حال حاضر عمرانی که در سایت‌های زنجیره‌ای خود به حامی بی‌چون و چرای خاندان هاشمی رفسنجانی مشهور است، در ایام فتنه ۸۸ نیز بازداشت شده و سایت‌های در اختیارش نیز بارها از سوی قوه قضائیه فیلتر شده، از سوی حمید کلانتری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر به عنوان معاون عمرانی معرفی شده است.
حمید کلانتری، پدر عمار کلانتری همکار فواد صادقی در سایت بازتاب امروز است. فواد صادقی در حالی از پدر همکار خود حکم مهمی را دریافت کرده که اینگونه برداشت می شود که صدور این حکم برای ادای دین به حمایت بی‌چون و چرای صادقی از هاشمی و روحانی بوده است.

فواد صادقی دارای مدرک دانشگاهی مدیریت رسانه است و سابقه کاری وی نیز مدیریت سایت هایی بوده که به علت فعالیت علیه نظام، فیلتر شده اند. حال این که چگونه او در دولت راستگویان بدون هیچ تجربه و سابقه و تخصصی به عنوان معاون عمرانی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر منصوب شده و سرنوشت یک میلیون روستایی را به عملکرد خود گره زده، هنوز مشخص نیست.
وی در سال های گذشته بارها از انتصاب افراد بی تجربه به سمت های تخصصی در دولت احمدی نژاد انتقاد می کرد.

جالب اینجاست که صادقی سال گذشته در گفتگویی پیرامون کتابی که به چاپ رسانده است مدعی شده بود نظراتش به محضر رهبر انقلاب رسیده و از طریق یک واسطه نیز نظرات رهبر انقلاب به وی منتقل می شود!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه