مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

۹۱۵ سبد کالا بین خانواده های کم برخوردار گیلان توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۹۱۵ سبد کالا در اجرای طرح ملی همای رحمت ، ایام ماه مبارک رمضان به خانواده های کم برخوردار استان تعلق گرفت.

۹۱۵ سبد کالا بین خانواده های کم برخوردار گیلان توزیع شد

به گزارش ۸دی، مهدی ولی پور، اظهار داشت: این تعداد سبد کالا به ارزش اقتصادی ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بین خانوارهای نیازمند، زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب العلاج استان گیلان توزیع شد.
وی افزود: این کمک ها با مشارکت ۲۲۵ نفر از اعضاء ، داوطلبان، خیرین و کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان با اختصاص بخشی از حقوق خرداد ماه آنها توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: همچنین ۱۵ سفره مهربانی افطار در مناطق کم برخوردار و محروم برای نیازمندان برپا شد که ارزش آن نزدیک به ۱۸۰ میلیون ریال است.
وی بیان داشت: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان شش هزار و ۷۵۰ واحد خون توسط کارکنان، اعضا و داوطلبان هلال احمر استان گیلان اهدا شده است.
طرح ملی همای رحمت همزمان با ماه مبارک رمضان با بهره گیری از باورهای فرهنگی و دینی، حس نوعدوستی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار به منظور کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار به اجرا درآمد.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر استان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت ، حمایت ، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه