عضو مجمع نمایندگان استان گیلان:

زنان در پست‌های مدیریتی نمره قابل قبولی دارند

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به انتخاب یک زن در سمت مدیرکل وزش و جوانان گیلان، گفت: جای تقدیر دارد که وزرات ورزش به مدیریت یک خانم اعتماد کرده است.

زنان در پست‌های مدیریتی نمره قابل قبولی دارند

به گزارش ۸دی، مهراد بائوج لاهوتی در خصوص انتخاب یک زن به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان توسط وزارت ورزش و جوانان گفت: باید این انتخاب را به فال نیک گرفت؛ چراکه خانم بخشی به عنوان معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان مشغول به خدمت بودند و با تمامی زمینه‌های ورزشی در استان کاملا آشنایی دارند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که بانوان هم همانند آقایان در پست‌های مدیریتی نمره قابل قبولی دارند و باید از قدرت مدیریتی آنها در هر زمینه‌ای استفاده کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان ادامه داد:  مهمترین ظرفیتی که در بانوان وجود دارد، نسبت به وظایف خود حساسیت بالاتری دارند و دقت و تلاش آنها برای انجام کارهای خود مثال زدنی است، همچنین خوشبختانه در فسادهای مالی و اختلاس‌هایی که توسط برخی مدیران فاسد صورت می‌پذیرد، نام ونشانی از بانوان وجود ندارد و این امتیاز می‌تواند نشانگر ظرفیت بالای بانوان در مدیریت کلان باشد.

عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در قانون برنامه ششم توسعه دولت ملکف شده است که باید ۳۰ درصد مسئولین کشور از بانوان انتخاب کند و وزارت ورزش در راستای اجرای قانون این تصمیم مهم را گرفته است  و جای تقدیر دارد که در حوزه ورزش، وزرات ورزش به یک بانو اعتماد کرده و می‌تواند از ظرفیت مدیریتی آن در امر ورزش استفاده کند.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه