حضور چهار رکاب‌ زن رشتی در اردوی تیم ملی استقامت

رئیس هیات دوچرخه‌سواری رشت از حضور چهار رکاب‌زن رشتی در اردوی تیم ملی استقامت خبر داد و گفت: به‌واسطه میزبانی رشت از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری، فدراسیون دوچرخه‌سواری خواهان اعزام تیم رشت به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات کاپ آسیایی هندوستان شده است.

حضور چهار رکاب‌ زن رشتی در اردوی تیم ملی استقامت

به گزارش ۸دی، سیاوش رستگار با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت در رشت اظهار کرد: شرایط آب‌وهوای رشت تشابه زیادی به جاکارتا دارد و طبق ابلاغی که از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری به هیات گیلان شد، میزبانی این مسابقات را بر عهده گرفتیم.

وی از حضور ۲۳ تن در اردوی تیم ملی خبر داد و بیان کرد: تمامی امکانات رفاهی، تغذیه و ایاب و ذهاب برای اردونشینان فراهم‌شده است و اردو در سطح بالایی در حال برگزاری است، سرمربی تیم ملی از جاده‌های مناسب رشت و امکانات رفاهی ابراز رضایت کرده و خواهان برگزاری اردوهای دیگری در این شهر شده است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان رشت بابیان اینکه برگزاری اردوی تیم ملی در رشت مزیت‌های پرشماری برای این شهر دارد گفت: به‌واسطه این اردو، چهار رکاب‌زن رشتی به همراه سایر ملی پوشان تمرین می‌کنند و در پایان اردو در صورت صلاحدید کادر فنی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند، یک سرپرست از رشت در کنار سرپرست اصلی تیم در اردو حضور پیداکرده است که باعث تجربه‌اندوزی وی می‌شود و در آینده کمک شایانی به دوچرخه‌سواری رشت و استان می‌کند.

رستگار مهم‌ترین مزیت اردوی تیم ملی در رشت را دعوت فدراسیون از تیم رشت برای حضور در مسابقات کاپ آسیایی در هندوستان دانست و افزود: در ماه آینده جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و در صورت تأمین اعتبار، تیم دوچرخه‌سواری رشت به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات کاپ آسیایی در هندوستان اعزام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه