نماینده رودبار در گفتگو با 8دی:

نمایندگان مجلس به چارچوب نظام در قرارداد FATF توجه دارند/ با هیچ کشوری تعارف نداریم

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس و همه مسئولان به چارچوب نظام در بحث FATF توجه دارند، گفت: نمایندگان خانه ملت با هیچ مسئولی از کشورهای دیگر تعارف ندارند.

نمایندگان مجلس به چارچوب نظام در قرارداد FATF توجه دارند/ با هیچ کشوری تعارف نداریم

منوچهر جمالی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در مورد قرارداد نظرش در رابطه ارائه لایحه FATF به مجلس، اظهار کرد: این قرارداد در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است و قرار بر این شده تا اصلاحات لازم صورت بگیرد و بعد از اینکه کمیسیون اصلاحات لازم را انجام داد در صحن مطرح شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه مسئولان به چارچوب نظام جمهوری اسلامی در این راستا توجه دارند تا منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار می دهند و در این راستا قانون و منافع ملی و مردم را هم در نظر می گیرند.

نماینده مردم رودبار در مجلس افزود: اگر در این چارچوب باشد که طبیعی است و اگر در این چارچوب ها نباشد می دانید که نمایندگان خانه ملت با هیچکس و هیچ مسئولی در کشورهای دیگر تعارف ندارند.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه همه ما زیر پرچم ولایت هستیم، اظهار کرد: پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستیم و طبق قانون عمل می کنیم و کار ما برای مردم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای نماینده! ژست جالبی نگرفتید. چارچوب نظام و اصلاحات در لایحه فقط حرف است.تصویب FATF و مانند باید بدون کم و کاست صورت گیرد.اگر جمله ای بعنوان حق تحفظ اضافه شود از نظر قلدرهای عالم پذیرفته نیست؛زیرا حق تحفظ نمی تواند با خواسته های نهادFATFکه در واقع خواست اروپا و امریکاست در تضاد باشد.آنها در این لوایح اطلاعات مالی ایران را می خواهند و حتما اجرای فرمانشان گره ای از مشکل مراودات بانکی ایران را باز نمی کند.مجلس جمله ای به لایحه پیوستن به کنوانسیون پالرمو تحت عنوان حق تحفظ و برای استثناءکردن کمک به کشورها و گروههایی که با اشغالگری مبارزه می کنند اضافه کرد اما الآن اروپا به مجلس ایران دستور می دهد که باید حذفش کنید! و این مایه شرمساری است.
در حاشیه