یادداشت:  احمد علیزاده

هدف دشمن تضعیف مؤلفه های قدرت ایران اسلامی است

امروزجریان مقاومت و زمینه ساز ظهور امام عصرارواحنافداه از مرکز فرماندهی ایران به فرماندهی امام خامنه ای هدایت می شود و این مهم را دشمنان درک کرده اند. لذا برای نابودی این مرکز با همه توان به مقابله با ایران آمده اند.

هدف دشمن تضعیف مؤلفه های قدرت ایران اسلامی است

به گزارش ۸دی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه در یادداشتی به اهداف دشمن از مقابله با جمهوری اسلامی پرداخته است، در این یادداشت می خوانیم:

بسم رب الحسین….

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

اراده ما بر این است که به مستضعفین نعمت‌بخشیم و آن‌ها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم و حکومتشان را پا برجا سازیم…

سلام خدابرشهدای اسلام، سلام خدا بر شهدای انتفاضه فلسطین، سلام خدابر شهدای مدافع حرم و سلام خدا بر همه شهدا و مجاهدانی که در جهت تحقق این وعده الهی و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت و آخرین ذخیره الهی جان فشانی کردند؛ براستی امروز نیز در سراسر جهان مردان و زنان با ایمان، با اعتقاد کامل به این وعده الهی و عزم راسخ و با صبر در راه خدا در مقابل استکبارجهانی و اذناب آنها ایستاده اند و برای ظهور امام عصر ارواحنافداه وتحقق حکومت حقانیت زمینه سازی میکنند. بیت المقدس امروز به کانون این استقامت و مقاومت و کارزار و خط مقدم تقابل اسلام و کفر و استکبار تبدیل شده است.

دشمنان اسلام امروز از همه ابزار و توان خود برای متفرق کردن مسلمانان بهره گرفته اند (با تقابل مستقیم با تشکیل فرقه های تکفیری، با دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله ای و مذهبی در بین کشورهای اسلامی) تمام تلاش خود را کرده اند تا جغرافیای مد نظر خود را در منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) شکل دهند اما نقاط قوت مسلمانان سبب شد تا شرایط به گونه ای دیگر رقم بخورد و میدان بازی به دست مسلمانان بیفتد.

امروزجریان مقاومت و زمینه ساز ظهورامام عصرارواحنافداه ازمرکز فرماندهی ایران به فرماندهی امام خامنه ای هدایت می شود و این مهم را دشمنان درک کرده اند. لذا برای نابودی این مرکز با همه توان به مقابله با ایران آمده اند.

میخواهند همه ی مؤلفه های قدرت ایران اسلامی را تضعیف و نابودکنند. با نفوذ عناصرخود در مراکز تصمیم سازی نظام اسلامی که نتیجه آن پذیرش طرح های مخرب و ویرانگر است.

طرح هایی که مؤلفه های قدرت نظام اسلامی را نشانه گرفته است. طرح هایی مثل ۲۰۳۰ که بنیان خانواده را نشانه گرفته تا جوانان آینده این کشور را مبتلا به مسائل غیراخلاقی کنند. طرح هایی مثل FATF که ظاهراًدر جهت مبارزه با پولشویی است اما در درون آن با اشاره به مسئله تروریست و ارجاع آن به مصادیق تروریست از منظر غرب تمام محور مقاومت اعم از حزب ا…، انصارا…، وحتی نیروی قدس سپاه و فرماندهان آن را مورد تحریم قرار می دهد که این یک خود تحریمی مالی بانکی است ولی متأسفانه توسط عده ای جاهل به امضاء رسیده و امروز در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و مناقشه است. طرح هایی مثل برجام که انرژی هسته ای بعنوان یکی دیگر از مؤلفه های قدرت این نظام را مورد حمله قرار داده است، توافقی که برای رفع تحریم بسته شد ولی در عمل به دلیل عدم توجه به شروط امام خامنه ای و شورای عالی امنیت ملی، با خوش بینی بیجا و با اعتماد به وعده نسیه موجب ازبین رفتن بخشی از سرمایه ها و دستاوردهای هسته ای گردید.امروز دشمنان با مطرح کردن بحث موشکی در صدد تخریب و تضعیف یکی دیگر ازمؤلفه های قدرت نظام اسلامی ایران هستند.

راه مقابله با دشمنان عمل به فرامین امام خامنه ای بعنوان مهم ترین رکن جریان مقاومت و زمینه سازظهور امام زمان ارواحنافداه می باشد.

همانطور که ولی امرمسلمین جهان فرمودند همه موظفند برای آزادی فلسطین به عنوان کانون درگیری اسلام و کفر مجاهدت کنند.به فرموده رهبری فلسطین کشوری از نهر تا بحرو بیت المقدس پایتخت آن است و به توفیق الهی فلسطین آزاد خواهد شدو آمریکا و اذنابش هیچ غلطی نمی توانند بکنندووابستگان و شیقتگان به غرب در داخل کشور

هم بدانندبر خلاف دشمنان جغرافیا مد نظر آنها در منطقه و در کنار مرز هایی ایران شکل نگرفته و جریان مقاومت به رهبری ایران کارزار تقابل را به مرز های سرزمین اشغالی کشانده است .مالک امروز تا خیمه معاویه رسیده تا نابودی رژیم یک شمشیر باقی است عده ای با طرح هایی همچون FATF می خواهند به علی فشار بیاورند تا مالک را برگردانند اما کورخوانده اند ماجرای صفین تکرا نخواهد شد…..

الیس الصبح بقریب

صبح نزدیک است.

 احمد علیزاده

مسئول بسیج دانشجویی شهید جمال رضی دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
یادداشت، عالی و انقلابی بود
در حاشیه