فتنه‌گران آرزوی حضور در انتخابات را به گور می‌برند

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه‌گران و حامیان فتنه و جنبش سبز که خیال می‌کنند با روی کار آمدن دولت اعتدال صلاحیت حضور در انتخابات را خواهند داشت این آرزو را به گور می‌برند.

فتنه‌گران آرزوی حضور در انتخابات را به گور می‌برند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، صفر نعیمی‌رز در آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی با اشاره به حضور اعضای شورای راهبردی اصلاح طلبان گیلان در این شهرستان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید دکتر روحانی کجا گفته است که این چنین شورایی در شهرستان‌ها باشد، بنابراین ورود این شورا به این شهرستان را محکوم می‌کنم.

وی  با بیان اینکه شهرستان مرزی آستارا حیاط خلوت هیچ کس نیست، افزود: آنها بدون هماهنگی و اطلاع در این شهرستان تشکیل جلسه دادند و در این جلسه نامی از شهداء و آرمان های انقلاب اسلامی نکردند که مایه بسی تأسف است.

نماینده آستارا در مجلس با تأکید بر اینکه این جلسات به دور از شان دولت اعتدال است، تصریح کرد: اگر بار دیگر این افراد وارد شهرستان آستارا شوند پای آنها را قطع می‌کنم و غلط می‌کنند که وارد این شهرستان شوند.

نعیمی‌رز با بیان اینکه ما رزمنده و سرباز ولایت هستیم و هر کس غیر از این فکر کند به بیراهه رفته است خاطر نشان کرد:
عده‌ای به خیال خام خود فکر می کنند دولت عوض شده و فضا برای برخی ها باز شد در حالی که دولت عوض شده حکومت اسلامی همچون کوه استوار و پابرجاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فعالیت برخی ها برای انتخابات مجلس آینده افزود:
فتنه گران و حامیان فتنه و جنبش سبز که خیال می‌کنند با روی کار آمدن دولت اعتدال صلاحیت حضور در انتخابات را خواهند داشت این آرزو را به گور می‌برند.

نعیمی‌رز با اشاره به اینکه مسئولان نوکر و خادم مردم هستند بر لزوم توجه و ارائه خدمات بیشتر به مردم تاکید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه