رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

بومی کردن مقاومت از معجزات انقلاب اسلامی ایران است

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران را بومی کردن مقاومت دانست و گفت: به مردم عراق، سوریه و لبنان یاد دادیم که چگونه از هستی و کیان خود دفاع کنند.

بومی کردن مقاومت از معجزات انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار هشت دی حجت الاسلام علی سعیدی در مراسم روز قدس در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه چهلمین سال شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با سه مناسبت سالگرد رحلت امام(ره)، شروع رهبری رهبر انقلاب و روز قدس مواجه است اظهار کرد: آمریکا و انگلستان در ۱۵۰ سال اخیر طرحی مبنی بر تسلط بر منطقه غرب آسیا دنبال می کردند که تجزیه جغرافیای جهان، رهبرسازی، مذهب سازی و پیش بینی یک رژیم ضد دینی از برنامه های آن بود.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد مثلث شومی با سه ظلع صهیونسسم یهودی، مسیحی و وهابی هستیم، بیان کرد: این مثلث شوم چنگالی بر غرب آسیا انداخته است و به عنوان ابزار استکبار ایفای نقش می کند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا هدف جبهه استکبار از سلطه بر منطقه را، تشکیل امپراطوری از نیل تا فرات، مقابله با خیزش اسلامی، تسلط بر منابع عظیم مسلمانان و حاکمیت مطلق آمریکا با سقوط شوروی دانست و افزود: تصور می کردند آمریکا با کدخدایی می تواند موفقشان کند اما پیدایش انقلاب اسلامی نقشه هایشان را نقش بر آب کرد به طوری که می گویند انقلاب اسلامی ایران سونامی بود که دنیا را تکان داد.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه این انقلاب بر اساس اصولی پایه گذاری شد و مهم ترین آنها تکیه بر مقاومت با اعتقاد به نصرت الهی است ،اذعان کرد: شعار نه شرقی نه غربی، استکبار ستیزی و مقابله با ظلم، دفاع و حمایت از مستضعفین و دفاع از مظلومین از دیگر اصل های این اصول است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب آمریکا احساس کرد ایران قدرتی دارد که می تواند سلطه آمریکا را خدشه دار کند، گفت: لذا برنامه هایی مثل راه اندازی چندین جنگ نظیر جنگ اول و دوم عراق یا جنگ افغانستان، را راه اندازی کردند تا با ایران مقابله کنند.

وی تبدیل جنگ مستقیم به جنگ نیابتی و تبدیل جنگ تمدنی به جنگ درون تمدنی را از دیگر برنامه های نظام استکبار خواند و بیان کرد: جنگ درون تمدنی پیامدهایی چون ضربه به ارتش سوریه، عراق، یمن و تلفات نیروهای انسانی، اتلاف سرمایه ها را در پی داشت.

حجت الاسلام سعیدی رسالت و نقش انقلاب اسلامی در تقابل با جبهه مخالف انقلاب را خنثی سازی طرح خاورمیانه بزرگ، خنثی سازی نقشه آمریکا در شکست جبهه آمریکا، تبدیل نبرد نابرار به نبرد نامتقارن و تکیه بر عنصر مقاومت در منطقه دانست و افزود: به این دلایل دشمنان در قدرت دفاعی ایران مانور می دهند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه یک نقطه مشترک در چند انتخابات اخیر در کشورهای مختلف نه به آمریکا بود گفت: این الگو را از ایران به ارث برده اند.

وی یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران را بومی کردن مقاومت دانست و بیان کرد: به مردم عراق و سوریه ولبنان یاد دادیم که چگونه از هستی و کیان خود دفاع کنند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه ۷۰ سال از تشکیل رژیم صهیونیستی می گذرد که ۳۵ سال قبل از انقلاب اسلامی بوده است، اشاره کرد: تاریخ می گوید در ۳۵ سال قبل از انقلاب صهیونیست همیشه موفق بود اما بعد از انقلاب اسلامی ایران صهیونیست ها با شکست خفت بار مواجه شده اند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه رهبر انقلاب این انقلاب را با همه ویژگی هایش اداره کردند و امیدواریم این انقلاب به آخرین منجی عالم سپرده شود افزود: بعد از رحلت امام به این جمع بندی رسیدند که اگر بناست انقلاب باقی بماند، مردم باید همانطور که از امام پیروی می کردند از حضرت خامنه ای نیز پیروی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه