رانندگان متخلف در افزایش خودسرانه کرایه در گیلان جریمه شدند

دیر کل تعزیرات حکومتی گیلان گفت : ۱۶ راننده از خطوط برون شهری شهرستان رشت ، به اتهام دریافت وجه اضافی بر تعرفه از سوی تعزیرات حکومتی گیلان به پرداخت هشت میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند .

رانندگان متخلف در افزایش خودسرانه کرایه در گیلان جریمه شدند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اظهار کرد : بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر افزایش خودسرانه کرایه مسیر بخش لشت نشاء به روستاهای اطراف آن و بررسی موضوع ، پس از احراز تخلف ، رای به پرداخت جزای نقدی به مبلغ پانصد هزار ریال برای هریک از متهمان صادر شد .

وی در ادامه از تعزیر یک واحد نانوایی به اتهام عرضه خارج از شبکه آرد در تعزیرات حکومتی شهرستان لاهیجان خبرداد .

قشلاقی اظهار کرد : این متخلف به دلیل عرضه آرد خارج از شبکه به استناد ماده ۶۱ قانون نظام صنفی علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه قانونی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ چهار میلیون و ۹۰۰ هزار ریال محکوم شد .

وی همچنین با اشاره به محکومیت یک فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی به اتهام عرضه کالای قاچاق در رودسر اظهار کرد : بدنبال کشف مقادیری کالای قاچاق در یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرستان رودسر و گزارش آن به تعزیرات حکومتی ، پس از محرز شدن تخلف ، به استناد ماده ۶۲ قانون نظام صنفی این واحد علاوه بر جزای نقدی به مبلغ ۶۰ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال به نصب پارچه بر سر در واحد صنفی و همچنین ضبط کالای مشکوفه محکوم شد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه به محکومیت دو واحد عرضه کننده مواد غذایی بدلیل عرضه و فروش کالای قاچاق به ضبط کالای قاچاق و پرداخت جزای نقدی اشاره و بیان کرد : در بازرسی های انجام یافته از سوی بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت ، معدن و تجارت شهرستانهای لنگرود و فومن از این واحدها مقادیری سیگار قاچاق کشف و ضبط شد .

وی اضافه کرد : برای این متخلف ، رای به ضبط کالا و پرداخت مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۲۰۰ ریال جزای نقدی در حق دولت صادر شد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه