نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

از آرمان های امام راحل و باورهای دینی و انقلابی مان عقب نشینی نمی کنیم

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: باید در برابر زیاده خواهی های دشمن با حضور در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور مقاومت و ایستادگی کنیم تا به دشمن بفهمانیم که از آرمان های امام راحل و باورهای دینی و ارزش های انقلابیمان عقب نشینی نمی کنیم.

از آرمان های امام راحل و باورهای دینی و انقلابی مان عقب نشینی نمی کنیم

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در روز جهانی قدس اظهار کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین جزء باورهای دینی، قرآنی و انقلابی ما است و باید در صحنه باشیم و از مسلمانان جهان دفاع کنیم.

وی افزود: عملکردی غیر از این مسیر نشان می دهد که ما به باورهای دینی مان و آرمان های امام خمینی (ره)عمل نکردیم.

نماینده رودسر و املش با اشاره به اینکه حمایت از فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی از شعارهای انقلابی و اسلامی ما است، تصریح کرد: ما باید در برابر ظلم و جور و سلطه گران بایستیم.

عباسی  با بیان اینکه باید برابر ناحق از حق دفاع کنیم و وظیفه ماست که در برابر دشکنی که مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیده است و قدس شریف را به اشغال خود درآورده است بایستیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس تأکید کرد: باید در برابر زیاده خواهی های دشمن با حضور در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور مقاومت و ایستادگی کنیم تا به دشمن بفهمانیم که از آرمان های امام راحل و باورهای دینی و ارزش های انقلابیمان عقب نشینی نمی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین سالیان سال است در برابر رژیم صهیونیستی با دست خالی مقاومت کردند و عقب نشینی نکردند، اظهار کرد: برخی از کشورهای سازشکار عرب باید بفهمند که باید در این مسیر و دفاع از مسلمانان و مردم فلسطین حرکت کنند .

عباسی خاطرنشان کرد: سازش با رژیم صهیونیستی سازش با ظلم و ستم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه