امام جمعه شهرکرد

حضور در راهپیمایی روز قدس نظام سلطه را ریشه کن خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، نظام سلطه را ریشه کن می کند.

حضور در راهپیمایی روز قدس نظام سلطه را ریشه کن خواهد کرد

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در این پیام ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز قدس، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که از یادگارهای بسیار پرثمر امام راحل است، افزود: این روز به طور قطع فرصت مناسبی برای مسلمانان، مومنان و جهادگران در راه خداست که به یکی دیگر از وظایف جهادی و تکالیف ایمانی و اسلامی خودشان عمل می کنند.
در این پیام آمده است: یکی از وظایف مسلمانان، کفرستیزی است و به هیچ عنوان با کفر، شرک، نفاق، نظام سلطه و ظالم کنار نیامدن و در پی عدالت بودن است، این از وظایف مهم هر مسلمانی است و روز قدس از روزهایی است که مسلمانان به میدان می آیند تا عدالت اسلامی را فریاد بزنند و ریشه کن شدن ظلم و ظالم را فریاد بزنند، تا کوتاه کردن دست صهیونیست های جنایتکار و ظالم را از سرزمین های مردم مظلوم فلسطین فریاد بزنند و این حرکت نیز به فضل پروردگار متعال اثرگذار است.
نکونام در ادامه این پیام آورده است: مومنان بدانند که آمدنشان در این عرصه هم نزد پروردگار پاداش الهی دارد و هم ثمره این حضور یعنی ریشه کن شدن نظام سلطه و صهیونیست است.
وی در ادامه عنوان کرده است: مساله راهپیمایی روز قدس را مردم عزیز جدی خواهید گرفت به ویِژه امسال که آمریکا در حمایت از صهیونیست ها شاخ و شانه بیشتری کشیده و سفارتخانه خودش را به بیت المقدس منتقل کرده تا به خیال خام خودش پایه های رژیم صهیونیستی را مستحکم تر کند.
نکونام عنوان کرد: مسلمانان در فضای بیشتر، منسجم تر، و محکم تر به صحنه می آیند و با مشت های گره کرده می گویند شما هرچه می خواهید تلاش کنید و به طور قطع بدانید آب در هاون خواهید کوبید و قطعا بدانید راه به جایی نخواهید برد.
در ادامه این پیام آمده است: به فضل پروردگار طولی نمی کشد که نابودی صهیونیست ها و بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و اجدادی شان را بشریت خواهد دید، بازگشت بیت المقدس به دامان اسلام را جهان بشریت خواهد دید. این وعده های پروردگار است و نصرت الهی هم دنبال نصرت مومنان از خدا و دین خداست.
در پایان این پیام آمده است: مسلمانان نه تنها در ایران اسلامی بلکه در همه جا در خیابان ها می آیند و خدای تبارک و تعالی هم نصرت و یاری خودش را خواهد داشت، بنابراین همه یکپارچه و با وضو و با طهارت و با نیت خالص و قصد قربت و برای لبیک به فرمان ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب و برای ادای تکلیف دینی روز جمعه همه به هم می پیوندیم و به فضل الهی دریای خروشان از انسانهای مومن را شکل می دهیم و ثمره اش را هم بزودی خواهیم دید.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور و دیگر نقاط جهان در ۴۲ نقطه از استان چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه