۲ نفر از رکابزنان تیم ملی دوچرخه‌سواری ‌در رشت مصدوم شدند

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران گفت:‌ بهنام آرین و آروین معظمی گودرزی در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی در رشت دچار آسیب‌دیدگی و مصدومیت شدند.

۲ نفر از رکابزنان تیم ملی دوچرخه‌سواری ‌در رشت مصدوم شدند

رسول هاشم‌کندی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت:‌ دو نفر از رکابزنان تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان به نام‌های “بهنام آرین” و “آروین معظمی گودرزی” در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی در رشت دچار آسیب‌دیدگی و مصدومیت شدند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران شدت مصدومیت این دو رکابزن کشورمان را برشمرد و عنوان کرد:‌ طبق نظر پزشکان مصدومیت آرین به صورت خیلی جزئی بود و از بیمارستان مرخص شد اما میزان آسیب‌دیدگی معظمی گودرزی از ناحیه صورت نسبتاً زیاد است.

هاشم‌کندی با بیان اینکه معظمی فعلاً در بیمارستان بستری است ابراز داشت:‌ طبق آخرین اطلاع، معظمی نهایتاً تا دو روز دیگر در بیمارستان جهت معالجه و سپری کردن پروسه درمان بستری خواهد بود و پس از ترخیص نیز باید دوران نقاهت خود را سپری کند.

وی دوران نقاهت معظمی گودرزی را حدوداً ۲۰ روزه اعلام کرد و افزود:‌ پیش‌بینی بنده در مورد زمان مورد نیاز نقاهت معظمی حداکثر تا ۲۰ روز است و بیشتر از این طول نخواهد کشید هر چند که برای اطمینان صد در صدی باید منتظر پاسخ و نظر پزشکان معالج باشیم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری به اردوی قبلی تیم ملی در زنجان اشاره کرد و بیان داشت:‌ اردوی زنجان با موفقیت بسیار زیادی به پایان رسید و در پایان آن توانستیم علاوه بر شناخت نقاط قوت و ضعف تیم ۷ نفر از رکابزنان اصلی را برای اردوی رشت انتخاب کنیم.

هاشم‌کندی از شرکت تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در اردوی چهار روزه ترکیه خبر داد و گفت:‌ بعد از اردوی ترکیه تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت خواهد کرد تا با شناخت ترکیب اصلی،‌ بتوانیم با قدرت کامل در بازی‌های آسیایی جاکارتا حاضر شویم.

وی با اظهار امیدواری نسبت به وضعیت آینده معظمی گودرزی خاطرنشان کرد:‌ معظمی یکی از رکابزنان برتر تیم ملی کشورمان است و در کنار چهره‌هایی نظیر سهرابی و پورسیدی از شانس‌های اصلی کسب مدال در بازیهای آسیایی محسوب می‌شود.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران وضعیت سایر رکابزنان تیم ملی را نسبتاً مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت:‌ با توجه به میزان آمادگی خوب اعضای تیم امیدواریم هم در بخش استقامت و هم در بخش تایم تریل انفرادی نتیجه خوبی را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

هاشم‌کندی از تلاش رکابزنان تیم ملی و کیفیت خوب تمرینات سخن گفت و اظهار داشت:‌ تمام امید ما این است که در پایان این اردوها و مسابقات داخلی، ترکیبی از ورزشکاران باتجربه و جوان را در قالب یک تیم واحد به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام کنیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه