نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

بیشترین غصه ها به خاطر از دست دادن فرصت هاست/ نباید توبه را به تأخیر انداخت

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: نباید توبه را به تأخیر انداخت، گفت: نباید فرصت ها را از دست داد.

بیشترین غصه ها به خاطر از دست دادن فرصت هاست/ نباید توبه را به تأخیر انداخت

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام احمد پروایی در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی(ره) رشت، اظهار کرد: در حدیثی از امام علی (ع) آمده است که بیشترین غصه ها به خاطر از دست دادن فرصت هاست.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان در حال به پایان رسیدن است، گفت: خداوند تواب است و در قرآن وعده داده است که “مرا صدا کنید تا استجابت کند”.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هرکس گناه و معصیتی مرتکب شده است اصلاح و توبه کند خدواند غفور است و جبران می کند.

حجت الاسلام پروایی با بیان اینکه دو نوع توبه وجود دارد توبه از حق الناس و توبه از حق الله، گفت: مال مردم، بیت المال، اموال ایتام و… حق الناس است قرآن می فرماید کسی که مال یتیم بخورد آتش را به شکمش می ریزد.

وی افزود: نباید توبه را به تأخیر انداخت، گفت: نباید فرصت ها را از دست داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه توسل به پیامبر(ص)، توسل به امیرمؤمنان و توسل به اهل بیت (ع) راهگشاست، افزود: بهترین وسیله عشق به پیامبر (ص) و اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام پروایی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزود: قرآن خطاب به پیامبر(ص) می فرماید: اگر کسانی در حق نفس شان ظلم کردند و آمدند نزد تو و از تو خواستند که آن ها را ببخشی من هم از آن ها می گذرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه