واکنش فتاح به حاشیه‌سازی درباره افطاری در غزه

رئیس کمیته امداد امام خمینی به حواشی پیش آمده درباره توزیع افطاری در غزه به نام این مجموعه واکنش نشان داد.

واکنش فتاح به حاشیه‌سازی درباره افطاری در غزه

به گزارش ۸دی، سید پرویز فتاح در واکنش به انتشار فیلمی از توزیع افطاری در نوار غزه و حواشی پیش آمده درباره انتقال کمک‌های مردمی ایران به خارج از کشور در صفحه اینستاگرامی خود گفت: از ابتدای حضورم در کمیته امداد سرمایه اصلی امداد را اعتماد مردم دانستم و تأکیدم بر افزایش آن بوده است.

بارها گفته‌ایم در امداد هیچ چیز محرمانه‌ای جز اطلاعات فردی مددجویان نداریم و همه چیز باید شفاف باشد. خود و همکارانم راموظف کردم که به طور منظم عملکرد امداد را گزارش دهیم؛ برگزاری نشست‌های خبری متعدد، تولید مستندات تصویری، برگزاری تورهای خبری در مناطق محروم و … بخشی از این اقدمات بوده است.

همچنین در طول سه سال گذشته بارها و بارها تاکید کرده‌ام که امداد امام(ره) اولویت خود را رسیدگی به امور محرومین داخل کشور می داند و در برون از مرزها صرفاً به پیاده‌سازی مدل سازمانی کمیته امداد به صورت خودگردان( کمک های مردمی همان کشور برای نیازمندانش) اقدام می کند و به نوعی با این کار ضمن صدور ارزش های انقلاب، نام و یاد امام راحل زنده و جاوید می ماند.

قول داده ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک‌های مردم، در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده ایم و خواهیم ماند. افزایش میزان مشارکت مردم در طرح های مختلف کمیته امداد در سال های اخیر نیز مؤید این موضوع است که از این بابت قدردان مردم نیکوکار ایرانیم.

اکنون که توفیقات کمیته امداد امام (ره) باعث سرخوردگی و عصبانیت آنان شده انجام برخی شیطنت‌های هدایت شده از آن سوی مرزها و سعی در ایجاد خدشه بر اعتماد مردم عزیز به کمیته امداد، آن هم در ایام مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و در آستانه روز جهانی قدس ضرورت هوشیاری ملت عزیز ایران و همراهی بیش از پیش آنان را نمایان می کند و ما نیز مصمم تر از گذشته در مسیر پر خیر و برکت کمک به نیازمندان و محرومین گام برخواهیم داشت.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه