آغاز ثبت رسمی تخلفات رانندگی با دوربین در شهر رشت

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به آغاز ثبت رسمی تخلفات راهنمایی و رانندگی در رشت گفت: از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ثبت رسمی تخلفات رانندگی از طریق دوربین‌های مستقر در سطح شهر و از طریق مرکز کنترل ترافیک در رشت آغازشده است.

آغاز ثبت رسمی تخلفات رانندگی با دوربین در شهر رشت

به گزارش ۸دی، اسماعیل حاجی پور ظهر امروز اظهار کرد: ثبت تخلفات رانندگی پس از گرفتن کد گذرواژه از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه سیزدهم خرداد از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک در رشت آغازشده و امیدوارم شهروندان فهیم و بافرهنگ رشت بیش‌ازپیش به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز کنترل و ترافیک در رشت به‌منظور کمک به شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق آنان انجام‌شده است تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان فقط نسبت به ثبت تخلفات رانندگی توسط دوربین‌های هوشمند مرکز کنترل ترافیک اقدام شده و پس از عید فطر جرائم ارتکابی در این حوزه اعمال قانون می‌شوند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به خصوصی‌سازی خطوط اتوبوس‌رانی رشت گفت: تعدادی از شرکت‌های سرشناس و مطرح در این حوزه اعلام آمادگی کردند و این مهم در قالب فراخوان انجام و یقیناً با اجرایی شدن آن خدمات‌دهی بهتری در این بخش صورت می‌گیرد.

حاجی پور افزود: خصوصی‌سازی خطوط اتوبوس‌رانی در شهرهایی ازجمله قزوین انجام‌شده که این اقدام به صلاح شهرداری رشت است و باید با سرعت عمل بیشتری اجرایی شود.

وی با اشاره به وضعیت پارک آبی رشت بیان کرد: احداث پارک آبی در دوران فعالیت شورای چهارم رشت مصوب شد و در حال حاضر سرمایه‌گذاران این حوزه اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت با تأکید بر حمایت از فعالیت سرمایه‌گذاران در رشت خاطرنشان کرد: باید آرامش و امنیت روانی برای فعالیت سرمایه‌گذاران در شهر فراهم شود و این مهم نقش مؤثری در توسعه رشت ایفا می‌کند.

حاجی پور با بیان اینکه سرمایه‌گذاران از مدیریت شهری تقاضای مساعدت و همراهی دارند گفت: اخیراً مباحثی پیرامون ایجاد پارک آبی دوقلو در رشت مطرح‌شده و اجرایی شدن این مهم نقش مهمی در جذب گردشگر ایفا می‌کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه