«محسنین» طرحی برای مهربانی؛

۲ هزار فرزند فاقد حامی چشم انتظار محبت مردم گیلان + راهنمای ثبت نام حامی

طبق گفته مدیرکل کمیته امداد گیلان هفت هزار فرزند محسنین در گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد ۲ هزار نفر از فرزندان محسنین حامی ندارند.

۲ هزار فرزند فاقد حامی چشم انتظار محبت مردم گیلان + راهنمای ثبت نام حامی

به گزارش هشت دی، کودکانی با سرپرست ناتوان در کشورمان زندگی می‌کنند که نیازمند توجه و محبت همنوعان خود هستند.

“طرح محسنین” با هدف حمایت از این کودکان و با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از مردم خیّر کشورمان که علاقه‌مند به مشارکت در طرح مذکور هستند، ثبت نام کرده و مقدمات حمایت از این کودکان را فراهم می کند.

این طرح از سال ۷۸ در ۵ استان کشور با هدف حمایت مالی از کودکان با سرپرست ناتوان آغاز شد و در حال حاضر حدود ۱۹۳ هزار کودک در قالب این طرح از کمک‌های مادی مردم خیّر و نیکوکار کشورمان بهره‌مند می‌شوند.

از این تعداد طبق گفته علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان پنج هزار یتیم و هفت هزار فرزند محسنین در گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند که توسط ۲۵ هزار نیکوکار حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه محسنین افرادی هستند که اگرچه ممکن است سرپرست داشته باشند اما سرپرست آن‌ها به دلیل بیماری صعب‌العلاج، آسیب‌های اجتماعی و سالمند بودن توان نگهداری و رفع نیازهای آنان را ندارد، گفت: ۲ هزار نفر از فرزندان محسنین حامی ندارند که از خیران دعوت می‌شود این تعداد را موردحمایت قرار دهند.

مردم نوعدوست و نیکوکار گیلان که در عرصه های مختلف همراه و همگام با یکدیگر پشت و پناه هم بوده اند می توانند با ثبت نام در طرح محسنین در حد توان به کمک کودکانی بشتابند که در این روزهای پر خیر و برکت چشم انتظار محبت و مهربانی هستند.

 هر یک از هموطنان نیکوکار و افراد علاقه‌مند به مشارکت در سرپرستی و تأمین نیازهای ضروری زندگی این دسته از فرزندان می‌توانند با مراجعه به بخش «ثبت نام» سایت محسنین به آدرس mohsenin.ir و تکمیل اطلاعات کاربری با انتخاب استان و  شهر مورد نظر خود و مشخص نمودن مبلغ واریزی در طرح محسنین شرکت کرده و آینده‌سازان این سرزمین را یاری کنند.

برای ثبت نام در طرح محسنین و قبول فرزند یا فرزندان معنوی اینجا کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه