یک شرکت در آستانه لغو پذیرش از بورس

معاون شرکت بورس با اشاره به شرکت‌هایی که گزارشگری مناسبی بابت شفاف‌سازی ندارند اعلام کرد که احتمالا سرمایه‌گذاری ملت از بورس لغو پذیرش می‌شود.

یک شرکت در آستانه لغو پذیرش از بورس

به گزارش هشت دی، در سال های گذشته تعدادی از شرکت ها به دلایل مختلف از بورس اخراج شده‌اند در حال حاضر نیز تعدادی از نمادهای بورسی احتمال دارد از بورس لغو پذیرش شوند.

در آخرین واکنش ها معاون شرکت بورس تهران با بیان اینکه تعدادی از شرکت ها احتمال دارد از بورس خارج شوند، گفت: چهار شرکت وجود دارد که احتمال اخراج آن ها از بورس زیاد است. دو شرکت از آن چهار شرکت خودرویی هستند. همچنین یکی از شرکت‌هایی که احتمالا در آینده نزدیک از بورس خارج می‌شود سرمایه‌گذاری ملت است.

وی درباره دستورالعمل جدید توقف و بازگشایی نمادها اظهار کرد: ما در روز اول اجرایی شدن این دستور العمل ۱۰۴ شرکت مشمول تعلیق داشتیم و همه گزارش‌دهی شان تاخیر داشت ولی امروز این تعداد به ۵۰ رسیده است. ما می رویم به سمتی که این آمار را صفر کنیم و همه شرکت ها گزارش‌دهی به موقع داشته باشند.

سابقا نیز حسن قالیباف اصل گفته بود که سه یا چهار شرکت پتانسیل خروج از بورس دارند که آن‌ها را به هیات پذیرش معرفی کردیم قرار است برنامه‌هایشان را بدهند و درباره آنها تصمیم‌گیری کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه