اقدام جهادی سپاه قدس گیلان برای رفع مشکل آب و فاضلاب منطقه محروم “معلولین” رشت

پروژه‌های ‘لایروب فاضلاب” و “لوله‌گذاری شبکه آب شهری” به همت سپاه قدس گیلان در منطقه “معلولین” رشت اجرایی می‌شود.

اقدام جهادی سپاه قدس گیلان برای رفع مشکل آب و فاضلاب منطقه محروم “معلولین” رشت

به گزارش ۸دی، پروژه‌های ‘لایروب فاضلاب” و “لوله‌گذاری شبکه آب شهری” به همت سپاه قدس گیلان در منطقه “معلولین” رشت که یکی از نقاط آسیب‌پذیر این شهر است اجرایی می‌شود.

سردار محمد‌عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان امروز با هدف رسیدگی به وضعیت نقاط آسیب‌پذیر شهر رشت از منطقه “معلولین” این شهر بازدید کرد و به بررسی مشکلات این منطقه پرداخت.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این بازدید که سرهنگ مصطفی‌پور فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت وی را همراهی می‌کرد بر لزوم رسیدگی به مشکلات نقاط آسیب‌پذیر و عملی شدن تصمیمات اخذ شده تاکید کرد.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج مستضعفین و بسیج سازندگی در راستای رفع مشکلات منطقه “معلولین” رشت دستور داد تا هرچه سریع‌تر به وضعیت لایروبی فاضلاب‌ این منطقه رسیدگی شود.

وی در این دیدار از روند اجرای پروژه لوله‌گذاری آب شهری در منطقه “معلولین” نیز بازدید کرد و از مردم خواست تا هرچه سریع‌تر برای دریافت سهمیه آب شهری اقدام کنند که در همین راستا ۱۵۰ خانوار از مردم این منطقه امروز ثبت‌نام کردند.

هزینه پروژه لایروبی فاضلاب‌ منطقه “معلولین” رشت ۲ میلیارد تومان است که توسط سپاه قدس گیلان تقبل شده؛ همچنین پروژه لوله‌گذاری آب شرب این منطقه نیز توسط سپاه قدس گیلان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین در این بازدید دستور داد تا زمان اجرای پروژه لوله‌گذاری آب شرب، برای حال مردم در ورودی هرکدام از کوچه‌های منطقه “معلولین” رشت یک شیر آب نصب شود.

بنا بر تصمیم اخذ شده توسط فرمانده سپاه قدس گیلان، روز شنبه ۱۹ خرداد جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار گیلان و مسئولان شهرداری و آب و فاضلاب برای رسیدگی به وضعیت منطقه “معلولین” رشت در محل احداث این پروژه‌ها برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه