مخالفت یک تهیه‌کننده با نمایش فوتبال در سینما‌/ سالن‌های سینما را انباری کنید!

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قاتل اهلی» گفت: برخی از سینماداران تنها به فکر سودآوری برای خود هستند، اگر چنین است سالن‌های سینما را تبدیل به انباری کنند و اجاره بدهند تا شاید سود بیشتری به دست آورند!

مخالفت یک تهیه‌کننده با نمایش فوتبال در سینما‌/ سالن‌های سینما را انباری کنید!

به گزارش ۸دی، منصور لشگری قوچانی تهیه‌کننده سینمای ایران درباره نمایش بازی‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: به نظرم این اتفاق، اتفاق خوشایندی برای سینمای ایران نیست، برخی مدعی می‌شوند که می‌خواهند با این حرکت به سینمای کشور رونق ببخشند؛ اما این افراد تنها به فکر منافع مالی خود هستند.

وی ادامه داد: نمایش فوتبال برای جمعی از دوستداران حرکت خوبی است؛ اما می‌توان این کار را در پارک‌ها انجام داد و از مردم پولی هم دریافت نکرد. متأسفانه برخی از سینماداران به نحوی درباره فروش صندلی‌های سینما صحبت می‌کنند که انگار هیچ دغدغه‌ای جز پول در آوردن ندارند. صحبت من با این عزیزان آن است که اگر آنقدر به فکر پول در آوردن از سالن‌های سینما هستند، این سالن‌ها را انباری کنند و اجاره بدهند، سودآوری این کار بیشتر است. در موضوعات در حالی است که یک سینمادار باید در کنار سودآوری، دغدغه فرهنگ‌وهنر کشور را هم داشته باشد.

این تهیه‌کننده سینمای ایران خاطر نشان کرد: سینما جایی برای فیلم دیدن است، نه جایی برای نمایش فوتبال. اگر، امروز دچار مشکل است باید به فکر چاره باشیم نه این که با نمایش فوتبال بخواهیم، صندلی‌های سینما را پر کنیم.

بنابراین گزارش، طرح نمایش بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در سالن‌های سینما با اتکا به درخواستی عمومی مطرح شد و نیروی انتظامی و شورای صنفی نمایش با آن موافقت کرده‌اند؛ اما تا کنون برنامه دقیقی برای نمایش این بازی‌های فوتبال در سینماهای کشور اعلام نشده و سالن‌های نمایش‌دهنده نامشخص است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه