مسئول شورای راهبردی سازمان سراج گیلان مطرح کرد:

تولید اولین بازی اندرویدی توسط جوانان گیلانی/ معرفی ۹۰ تن از بزرگان و مشاهیر گیلان در نرم افزار “نام آوران”

مسئول شورای راهبردی سازمان سراج گیلان با معرفی بازی اندرویدی “گیله مردان”، گفت: این نرم افزار نخستین بازی اندوریدی است که با نگاه انقلاب اسلامی در حوزه مشاهیر گیلانی ایجاد شده است.

تولید اولین بازی اندرویدی توسط جوانان گیلانی/ معرفی ۹۰ تن  از بزرگان و مشاهیر گیلان در نرم افزار “نام آوران”

به گزارش خبرنگار هشت دی، سجاد ستوده در مراسم رونمایی از اولین بازی اندرویدی با عنوان “گیله مردان” و نرم افزار اندرویدی “نام آوران”، اظهار کرد: این محصولات چه در حوزه محتوا و چه در حوزه فنی، حاصل تلاش فراوان جوان های گیلانی است.

وی گفت: در نرم افزار “نام آوران” نزدیک به ۹۰ تن از بزرگان و مشاهیر گیلانی در ۱۲ موضوع به شکل متن، چندرسانه ای و فیلم معرفی شده اند.

مسئول شورای راهبردی سازمان سراج گیلان، افزود: در سال های گذشته در این حوزه، دچار ضعف بودیم اما اکنون شرایط برای این سبک کار وجود دارد.

ستوده با معرفی نرم افزار دوم که یک بازی اندرویدی است بیان کرد: این نرم افزار نخستین بازی اندوریدی است که با نگاه انقلاب اسلامی در حوزه مشاهیر گیلانی ایجاد شده است و ۱۴ شخصیت برتر مثل پروفسور سمیعی، آیت الله بهجت، سیروس قایقران و میرزا کوچک خان برای سنین زیر ۱۲ سال معرفی شده است.

وی تصریح کرد: فاز دوم و سوم این بازی در روزهای آینده در بروزرسانی های بعدی رونمایی می شود.

مسئول شورای راهبردی سازمان سراج گیلان از کار ویژه ای در خصوص سرداران شهید استان گیلان خبر داد و افزود: این نرم افزار در فاز اول حدود ۴۵ سردار شهید و در فاز های بعدی حدود ۹۰ سرادار شهید گیلانی را پوشش می دهد.

ستوده با بیان اینکه موضوع تلفن همراه و اپلیکیشن حوزه مهمی است و باید به محتوای آن توجه کرد گفت: از همین جا دست یاری به سمت ایده ها و نظرات شما دراز می کنیم تا خروجی هر چه بهتری داشته باشیم.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه