فرمانده سپاه قدس گیلان:

برای حل مشکلات باید از راه های نامتقارن وارد شد/ جنگ ذهنی در عرصه فضای مجازی را باید به نفع خودمان تمام کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توانایی دشمن در عرصه فضای مجازی، گفت: جوانان باید راهی پیدا کنند تا در حوزه فضای مجازی موفق شویم و این جنگ ذهنی را به نفع خودمان تمام کنیم.

برای حل مشکلات باید از راه های نامتقارن وارد شد/ جنگ ذهنی در عرصه فضای مجازی را باید به نفع خودمان تمام کنیم

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور شامگاه شنبه در مراسم رونمایی از اولین بازی و نرم افزار اندرویدی در حوزه مشاهیر و بزرگان گیلان با دعوت از فعالان گیلانی فضای مجازی به فعالیت مداوم و مؤثر در این عرصه با بیان اینکه در زمان جنگ تنها دو کشور سوریه و کره شمالی با ما همکاری داشتند اظهار کرد: با وجود امکانات کم و مجهز بودن دشمن ما توانستیم با تلاش موشکی را به عراق بفرستیم.

وی کمبود تجهیزات جنگی در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: در دوران دفاع مقدس هر سال یک عملیات انجام می شد زیرا باید با ذخیره یک سال گلوله ها عملیات انجام می دادیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: با تمام تجهیزات دشمن و کم بودن وضعیت ما در طول جنگ ۳ بار زمینی، هوایی و دریایی دشمن را زمین گیر کردیم.

عبدالله پور با بیان اینکه برای حل مشکلات باید از راه های نامتقارن وارد شد، اذعان کرد: در زمان جنگ از نقطه ضعف دشمن که جنگ در شب بود استفاده کردیم و موفق شدیم در عصر حاضر نیز در عرصه اقتصادی یا سایر باید از راه های متقارن وارد شویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توانایی دشمن در عرصه فضای مجازی، افزود: جوانان باید راهی پیدا کنند تا در حوزه فضای مجازی سایر حوزه ها موفق شویم و این جنگ ذهنی را به نفع خودمان تمام کنیم.

عبدالله پور تصریح کرد: امروز دشمن می تواند در یک دقیقه ۶۰ هزار گلوله بزند، اگر ما نتوانیم چنین چیزی بسازیم باید چیزی تولید کنیم که این سیستم را از کار بیندازد و این مقابله از راه نامتقارن است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وضعیت در فضای مجازی نامناسب است، بیان کرد: حفظ جمهوری‌اسلامی اوجب واجبات است و اگر در شب قدر هم فعالیتی در راستای حفظ آن انجام دهید، اعمالتان نیک است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه