محور پونل به خلخال بازگشایی شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ‌گفت:‌ محور پونل به خلخال که از چندین روز قبل به علت ریزش کوه مسدود شده بود بازگشایی شد.

محور پونل به خلخال بازگشایی شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین محمدپور   اظهار داشت:‌ محور پونل به سمت خلخال که از چندین روز قبل به علت رانش و ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش اداره کل راهداری گیلان بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد: ‌محور پونل به سمت خلخال از ساعت ۲۰ تاریخ ۲۸ اردیبهشت به علت حادثه ریزش کوه مسدود شده بود و تاکنون عملاً هیچ تردد بین استانی در آن انجام نمی‌شد.

محمدپور خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه تیم‌های گشت پلیس راه استان گیلان در محل مورد نظر حاضر شدند و نسبت به کنترل وضعیت و اطلاع‌رسانی مسیر جایگزین به رانندگان وسائط نقلیه اقدام کردند.

وی بیان داشت:‌ با توجه به عمق حادثه و ریزش کوهی که در منطقه رخ داده بود مسیر اسالم به سمت خلخال توسط پلیس راه استان گیلان به رانندگانی که قصد عبور از محور مذکور به سمت اردبیل و خلخال را داشتند اطلاع‌رسانی شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ابراز داشت:‌ در طول این مدت اداره کل راهداری گیلان به جزء محور جایگزینی که توسط پلیس راه اطلاع‌رسانی شده بود یک مسیر محلی را نیز برای تردد اهالی منطقه آماده کرده بود.

محمدپور وضعیت امروز محورهای گیلان را ‌نیز برشمرد و تصریح کرد:‌ در حال حاضر تردد وسائط نقلیه در محور پونل به سمت خلخال به صورت عادی در جریان است و سایر جاده‌های استان نیز از ترافیک شناوری برخوردارند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه