گیلان حائز رتبه برتر در ایجاد بازارچه های موقت نوروزی شد

استان گیلان در سال حمایت از کالای ایرانی، حائز رتبه برتر کشور در ایجاد بازارچه های موقت هنرهای سنتی، صنایع دستی و سوغات نوروزی شد.

گیلان حائز رتبه برتر در ایجاد بازارچه های موقت نوروزی شد

به گزارش ۸دی، سرپرست معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری از رضا علیزاده مدیرکل گیلان در این حوزه، به دلیل کسب رتبه برتر این اداره کل در ایجاد بازارچه های موقت نوروزی در سال ۹۷ تقدیر کرد.

در تقدیرنامه پویا محمودیان آمده است: برگزاری باشکوه بازارچه‌های موقت عرضه و فروش صنایع دستی در نوروز سال جاری، گام ارزشمند و تحسین برانگیزی بود که با عزمی ملی در سال حمایت از کالا ایرانی برپا شد‌.

در ادامه این تقدیرنامه تاکید شده است: ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام جنابعالی، معاون محترم صنایع دستی و سایر همکاران آن اداره کل، بدینوسیله کسب رتبه اول در بیشترین تعداد محل و غرفه در بازارچه‌های موقت نوروزی صنایع دستی در سال ۱۳۹۷ را به آن مجموعه تبریک عرض می کنم. امید است با تلاش و همکاری متقابل در سایه الطاف حضرت حق، شاهد توسعه و ارتقاء روز افزون صنعت دستی کشور باشیم.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در نوروز سال ۹۷ بیش از یک هزار غرفه در قالب ۷۵ بازارچه موقت، نمایشگاه و ایستگاه برای عرضه محصولات صنایع دستی استان تهیه و دراختیار هنرمندان قرار داده بود.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه