امام جمعه سیاهکل:

FATF در جهت حمایت از تروریست است/ هزینه‌های ملک در سیاهکل را به‌صورت هنگفت بالا نبرید

امام‌جمعه سیاهکل گفت: در بحث املاک این شهر بعضی‌ها بسیار کار خیر می‌کنند و بعضی‌ها نیز خیانت می‌کنند، هزینه‌ها را به‌صورت هنگفت بالا نبرید، مهمان از شهرهای دیگر برای دو شب می‌آید، هرچقدر بگوئید پول می‌دهد، آن‌وقت این هزینه هنگفت برای اهالی این شهر می‌ماند.

FATF در جهت حمایت از تروریست است/ هزینه‌های ملک در سیاهکل را به‌صورت هنگفت بالا نبرید

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل، حجت‌الاسلام‌ محمدرضا شکسته‌ دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: در دیدار اخیر رهبری؛ آقا حل مشکلات موجود در کشور و پیشرفت را از مهم‌ترین مسائل برشمردند.
وی گفت: جنگ اقتصادی عرضه ظهور ایرادها است، هر کشوری اقتصاد خوب داشته باشد برنده است.

امام‌جمعه سیاهکل تصریح کرد: در بحث املاک این شهر بعضی‌ها بسیار کار خیر می‌کنند و بعضی‌ها نیز خیانت می‌کنند، هزینه‌ها را به‌صورت هنگفت بالا نبرید، مهمان از شهرهای دیگر برای دو شب می‌آید، هرچقدر بگوئید پول می‌دهد، آن‌وقت این هزینه هنگفت برای اهالی این شهر می‌ماند.

شکسته‌دل با تأکید بر لزوم حمایت همگان از کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: در خریدهای خودمان به نیت کار خیر و نزدیک شدن به خداوند؛ به‌جای خرید کالای خارجی، کالای ایرانی بخرید.

وی افزود: به مدیران کارخانه جات عرض می‌کنم که باید کالای مرغوب وارد بازار کنند و به هم‌وطنان خود خیانت نکنند.

امام‌جمعه سیاهکل گفت: Fatf در جهت حمایت از تروریست است و موضوعی است که همه نسبت به آن حساس هستند، این مجموعه ایران را خطر برای دنیا می‌داند، درصورتی‌که آن‌ها خودشان خطر دنیا هستند.

شکسته‌دل با تسلیت به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) به‌تمامی آزادی خواهان جهان، ابراز کرد: بیداری امت اسلامی و یورش به اردوگاه فکری دشمن توسط امام خمینی (ره) انجام شد، امام یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است، باید عزت به دست آورده امام راحل را باجان حفظ کنیم.
وی گفت: اگر می‌خواهیم امام زمان (عج) را ببینیم، باید پاک شویم و این همان تقواست.
امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه روزه؛ استراحت معده و سایر دستگاه‌های بدن است، گفت: کسی که مریض و یا مسافر است نباید روزه بگیرد، اما برای امتحان و مزرعه نمی‌شود روزه نگرفت.
شکسته‌دل افزود: هرکس روزه بگیرد عنایت ویژه خدا را دارد، انسان می‌خواهد انسان پاک شود و برای رسیدن به پاکی باید به سمت آن برویم.
وی با گرامیداشت شب‌های قدر و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام، تصریح کرد: شب‌های ضربت، شهادت و سوم آن حضرت در شب قدر است، در بهترین مکان متولد شد و در بهترین مکان نیز شهید شد، اما بازهم زخم‌زبان می‌شنید که می‌گفتند مگر علی نماز می‌خواند؟!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه