انتقاد فرماندار رشت از کندی اجرای طرح های اشتغال زایی و بوم گردی

فرماندار رشت از روند اجرایی مصوبات طرح های اشتغال زایی و بوم گردی در این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار رشت از کندی اجرای طرح های اشتغال زایی و بوم گردی

به گزارش۸دی، سیدمحمد احمدی، فرماندار شهرستان رشت در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان که صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد، ضمن انتقاد از کندی روند اجرای طرح های اشتغال زایی و بوم گردی، بر هماهنگ تر شدن هر چه بیشتر دستگاه های متولی در این زمینه تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه هرچه سریع تر باید رسیدگی به پرونده ها پایان یابد، افزود: با اجرای طرح های اشتغال زا و بوم گردی می توان ضمن توسعه اقتصادی، زمینه اشتغال هرچه بیشتر جوانان را نیز فراهم کرد.

فرماندار رشت همچنین بر لزوم همکاری هر چه بیشتر بانک های عامل با مراجعه کنندگان طرح های اشتغال زایی و سرمایه گذاری تاکید کرد و خواستار مساعدت هر چه بیشتر بانک ها شد.

همچنین در این نشست تخصصی آرش فرزام صفت، معاون ستاد برنامه ریزی استانداری گیلان بر چگونگی رسیدن پرونده ها به استانداری برای پیشبرد طرح ها انتقاد کرد و اظهار داشت: اگر طرح ها از پیچ و خم های ادارات زودتر به دست ما برسد، می توانیم زمینه هر چه بیشتر اجرای طرح های اشتغال زایی و بوم گردی در گیلان فراهم آوریم.

در پایان این نشست همچنین اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت و استان گیلان پیشنهاد های خود را برای تسریع در روند اجرای مصوبات طرح های اشتغال زایی و بوم گردی مطرح و با یکدیگر تبادل نظر کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه