نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

امیدوارم قول و قرارهای وزیر راه به کامیون داران عملی شود/ عوارض، سوخت و بیمه از مشکلات کامیون داران است

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه کامیون داران قشر زحمت کشی هستند که شبانه روز درحال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: امیدوارم قول و قرارهای وزیر راه در حمایت از کامیون داران عملی شود.

امیدوارم قول و قرارهای وزیر راه به کامیون داران عملی شود/ عوارض، سوخت و بیمه از مشکلات کامیون داران است

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره اعتراضات صنفی کامیون داران در رودسر، اظهار کرد: کامیون داران مشکلاتی در بحث حمل و نقل، عوارض، سوخت، بیمه و… دارند.

 

وی با اساره به برگزاری این تجمعات صنفی در کشور، گفت: طی نشستی که با وزارت راه و ترابری داشتند مشکلشان حل شد و شروع به کار کردند.

نماینده مردم رودسر و املش با تأکید بر اینکه امیدوارم وزارت راه و شهرسازی در حمایت از کامیون داران تلاش کند، تصریح کرد: کامیون داران قشر زحمت کشی هستند که شبانه روز درحال خدمت رسانی به مردم هستند و قول و قرارهای وزیر راه در این رابطه عملی شود.

** از امضاکنندگان طرح سؤال از رییس جمهور نبوده ام

عباسی در واکنش به حاشیه های طرح سؤال از رییس جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری، اضافه کرد: تعداد سؤال کنندگان به حد نصاب نرسیده است.

وی با بیان اینکه با انصراف برخی از همکاران این موضوع از حد نصاب افتاد، اظهار کرد: فعلا طرح سؤال از رییس جمهور اعلام وصول نشده است و من هم از امضاء کنندگان آن نبوده ام.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه