۳ دروغ‌ شاخ‌دار درباره عمل شنیع ناظم یک مدرسه

پس از انتشار خبری درباره تجاوز و اعمال شنیع یکی از کارکنان دبیرستانی تهران، بلافاصله، شایعه‌سازی های حاشیه‌ای با اهداف خاص آغاز شد.

۳ دروغ‌ شاخ‌دار درباره عمل شنیع ناظم یک مدرسه

به گزارش ۸دی، از صبح دیروز خبر و فیلمی درباره تجاوز به دانش آموزان یک دبیرستان پسرانه به سرعت در رسانه ها منتشر شد.

ماجرا از این قرار بود که ناظم یک دبیرستان، با نمایش فیلم های مستهجن، مرتکب اقدامات شنیعی علیه دانش آموزان شده است.

با توجه به تاثیر زیاد این موضوع بر عواطف مردم، رسانه های شایعه ساز و تریبون های ضدانقلاب بلافاصله در صدد سوء استفاده از جریان فوق بر آمدند.

برخی از شایعات درباره این موضوع که طی ساعات گذشته مطرح شده و در مدت اندکی کذب بودن آن مشخص شد، را مرور می کنیم:
۱- شایعه پراکنان ابتدا تصویری از شخصی با ظاهر متدین را منتشر کرده و مدعی شدند که این عکس فرد متجاوز است که بلافاصله مشخص شد، عکس منتشر شده هیچ ربطی به این متهم نداشته است
۲- شایعه شد که متهم، مربی پرورشی این دبیرستان بوده است، در حالی که واقعیت حکایت از آن دارد که این فرد، ناظم مدرسه بوده است
۳- با توجه به شباهت نام خانوادگی متهم با مرحوم آیت الله حائری، شایعه سازان کوشیدند وی را آقازاده و از افراد خانواده آن مرحوم معرفی کنند که بیانیه صریح خانواده آیت الله حائری، بلافاصله کذب بودن این ادعا را مشخص کرد.
رصد حواشی رسانه ای این ماجرا نشان می‌دهد که تا زمان داغ بودن سوژه، باید منتظر دروغ ها و شایعات دیگری نیز بود. خصوصا اینکه کارمندان رسانه های ضدانقلاب، در اینگونه موارد، نه تنها دلسوز اخلاق یا قربانیان هر حادثه نیستند، بلکه به دنبال سرپوشی برای رسوایی های اخلاقی متعدد خود می‌گردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه