یادبود شهدای مدافع حرم بانوی کربلا در رشت برگزار شد + گزارش تصویری

یادبود شهدای مدافع حرم بانوی کربلا و یادواره شهدای خیابان شهید رجایی و شهدای گمنام شهر رشت شامگاه پنجشنبه در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) این شهر با حضور مردم شهید پرور و سخنرانی محمد اسماعیل کوثری برگزار شد.

یادبود شهدای مدافع حرم بانوی کربلا در رشت برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت ۸دی نیوز، یادبود شهدای مدافع حرم بانوی کربلا و یادواره شهدای خیابان شهید رجایی و شهدای گمنام شهر رشت شامگاه پنجشنبه در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) این شهر با حضور مردم شهید پرور و سخنرانی محمد اسماعیل کوثری برگزار شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دشمن با تبلیغات روانی به دنبال مرعوب کردن طرف مقابل است، تصریح کرد: انسان ترسو نمی‌تواند سر بلند کند و شکست می‌خورد.

وی به دخالت آمریکا در اوکراین اشاره کرد و گفت: آمریکا در اکراین انقلاب رنگین ایجاد کرده و پس از آن روسیه در مقابل آن ایستاده است.

کوثری با تاکید براینکه آمریکا تا ۱۰ سال دیگر توان عملیات در هیچ جای دنیا را ندارد، بیان کرد: آمریکا پس از خروج از عراق نتوانست در درگیری سوریه و اوکراین نیرو پیاده کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از هزینه ۲۵ میلیارد دلاری عربستان برای براندازی رژیم سوریه خبر داد و یادآور شد: عربستان اسلام آمریکایی را دنبال می‌کند و می‌خواهد با اسلام ناب محمدی (ص) مقابله کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی رزمندگان دوران دفاع مقدس به دیگر کشورها حتی آمریکای جنوبی منتقل شده است، خاطرنشان کرد: الگوی رزمندگان در دفاع مقدس عاشورا و تفکر ایستادگی امام حسین (ع) در مقابل ستمگران بود

لازم به ذکر است که این مراسم با قرائت قرآن اسماعیل وفایی آغاز شد و برادر محمد رمضانپور نیز مداح این یادواره بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه