کیوان میرزایی
یادداشت/

آدینه در آدینه

به لطف الهی مردی باهوش، با درایت و ساده زیست سکان‌دار نمایندگی رهبری در گیلان شده است جا دارد از این نعمت الهی سپاسگذاری شود و همه اقشار و آحاد به حمایت کامل از وی بپردازند زیرا مسیری که ایشان تاکنون در آن مانده راه صحیح رهبر معزز انقلاب است.

آدینه در آدینه

۸دی: نماز جمعه را به حق می توان میثاق خانه مؤمنان خداجو و عاشقان عبادت و معیادگاه دید و بازدید هم کیشان با دیگر دانست.

نمازی که در آن پس از یک هفته کار و تلاش و مشقت های زندگی روزمره، چشم و دل مردان و زنان خدای طلب با دیدن یکدیگر شاد شده و لذت مراوده با دوستان نیز کامشان را شیرین می کند.

اکنون که به لطف الهی مردی پاک دامن، مؤدب، باهوش، با درایت و ساده زیست سکان‌دار نمایندگی رهبری در گیلان شده جا دارد از این نعمت الهی سپاسگذاری شود و همه اقشار و آحاد به حمایت کامل از وی بپردازند زیرا مسیری که ایشان تاکنون در آن مانده راه صحیح رهبر معزز انقلاب است.

 

 

نهاد پر عظمت و با احترام نمایندگی ولایت فقیه در استان ها جایگاهی بس رفیع و بلند مرتبه دارد که مردم دیندار و ولایت مدار استان عزیزمان بی تردید از جایگاه ویژه آن آگاه هستند.

به همین سبب است که حفظ آن منزلت و دور بودن آن از حاشیه و مسایل جنبی دغدغه همه دلسوزان صادق و سینه سوخته جامعه عزیز اسلامی است.

مردم از این جایگاه تصویر منور رهبر انقلاب که در پاکی و سادگی و صلابت و سلامت تدبیر و درایت و حکمت بی مثال است و بزرگان دنیا با همه طمطراقشان در مقابل اندیشه بلند آن سید جلیل القدر کرنش دارند مشاهده می کنند و طبیعی است که از منسوبین و نمایندگان ایشان نیز به همان اندازه متوقع باشند.

 

 

مدتی است که بخشی از مردم به امید آینده ای روشن در پروژه ای که متعلق به تشکیلات نماینده سابق رهبری در گیلان بوده سرمایه گذاری نموده اند که مع الاسف با بی کفایتی برخی از اعضای سابق دفتر نماینده پیشین، موجب ورود خسارت به اموال اشخاص محترم و بعضا گرفتار گردیده است.

لذا انتظار بحق مردمی که همواره جان برکف فرامین مقام عظمای ولایت بوده و در همه صحنه های دفاع از نظام آماده می باشند، حل سریع مشکلات و استیفای حقوق حقه مالباختگان است که قرار شده توسط مسئولینی که ماموریت یافته اند ـ خصوصا آقای نیکزاد ـ ترک مخاصمه گردد.

باشد که سرمایه گذران آدینه، در همه آدینه ها با خاطری شاد گذران زندگی نمایند و نمازهای آدینه نیز روز بروز با کیفیت و جمعیت بیشتری اقامه گردد.

نویسنده: کیوان میرزایی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه