دکتر قلابی در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری دکتر قلابی عامل تهدید و اخاذی، خانم ۳۹ ساله گیلانی، در تلگرام خبر داد.

دکتر قلابی در رشت دستگیر شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ “ایرج محمدخانی” در مصاحبه با ما با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۳۹ ساله گیلانی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان دکتر فیزیوتراپ در تلگرام، اعتماد او را جلب کرده، سپس با سرقت اطلاعات شخصی و تهدید به انتشار، از او اخاذی کرده است، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات از شاکی پرونده و پی جویی‌های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند، دکتر قلابی در تلگرام را که مردی ۴۱ ساله، اهل و ساکن رشت بود را شناسایی، با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده از متهم، به صراحت به بزه انتسابی و اینکه با سوء استفاده از عنوان فیزیوتراپ در تلگرام اعتماد شاکیه را جلب کرده سپس با سرقت اطلاعات شخصی و تهدید به انتشار و اخاذی از شاکیه اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهم پس از معرفی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت روانه زندان گردید، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند.

منبع: پلیس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه