مذاکرات سبب نمی‌شود ملت دشمنی آمریکا نسبت به ایران را فراموش کند

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه زمان تهدید ایران گذشته و امروزه هیچ کشوری نمی‌تواند ایران اسلامی را تهدید کند،گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاده و قدرت برتر منطقه است. این مذاکرات سبب نمی‌شود ملت دشمنی آمریکا نسبت به ایران را فراموش کند.

مذاکرات سبب نمی‌شود ملت دشمنی آمریکا نسبت به ایران را فراموش کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  واران نیوز،‌ سید محمد حسینی  عصر امروز در یادواره سردار شهید معروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ اظهار کرد: شهدا برکات این جامعه هستند و بسیار خوب است در مجالس و محافل شهدا حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به پیام سال مقام معظم رهبری افزود: ایشان نکات ارزنده‌ای را ذکر کرده‌اند که باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زندگی شهدا و ائمه باید سرلوحه همه قرار گیرد و دچار تحریف نشود.

حسینی با بیان اینکه در زمان و برهه‌ای که هستیم حساسیت خاصی به خاطر مذاکرات که در جریان است وجود دارد،‌گفت:‌با مصلحتی که مقام معظم رهبری دیدند سیاست ما براساس مصلحت،‌حکمت و عزت است.

وی تصریح کرد: در این برهه از زمان مصلحت این است که ارتش قهرمانانه‌ای در مقابل دشمن بسازیم.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ۸سال دفاع مقدس کشور را با وجود رزمندگان و مردم حفظ کردیم و مردم در این دوران کشور را همراهی کردند،‌خاطرنشان کرد: مردم همچنان نشان می‌دهند که صادقانه پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بحث در مذاکرات درباره مسائل هسته‌ای بود،‌تاکید کرد: آنها درحالی که در مذاکرات به نتیجه‌ای نرسیدند حرف از حقوق بشر را به میان آوردند.

حسینی افزود:‌ در مذاکرات با آمریکا و اروپا،‌آنها اهل استدلال نیستند و دنبال زیاده‌خواهی هستند. وی به سفر اشتون به ایران و ملاقات با مخالفان نظام اشاره و تصریح کرد: آنها نمی‌توانند فکر کنند که اینجا مانند کشور خودشان است و هرکاری دلشان می‌خواهد کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه زمان تهدید ایران گذشته و امروزه هیچ کشوری نمی‌تواند ایران اسلامی را تهدید کند،‌خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاده و قدرت برتر منطقه است.

حسینی  تاکید کرد: این مذاکرات سبب نمی‌شود ملت دشمنی آمریکا نسبت به ایران را فراموش کند.

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در بصیرت‌دهی ملت گفت: مقام معظم رهبری نقشه‌های شوم استکبار آمریکا را پیش‌بینی و نقش برآب خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن پور
بره چی چی گفتی تو آخه؟ مسئولین از الان با آمریکا دوست بوبوستن. رفت و آمد و دیدار خصوصی دارن. تو ایطور میگی مسئولین اوطورن آدم نمی فهمه چه طو چه طو ایسه؟ اصلا ول کن وا بده. من خودم اینارو بزرگ بوگودم
در حاشیه