نادر دست‌نشان:

سپیدرود حیاط‌ خلوت بازیکنان از رده خارج نیست | آغاز تست گیری باشگاه سپیدرود از نفرات بومی

سرمربی جدید سپیدرود رشت گفت: تست گیری از بازیکنان مستعد زیر ۲۳ سال از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و باشگاه با اتکا به حضور پرشور هواداران و نفرات با استعداد بومی باقدرت وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود.

سپیدرود حیاط‌ خلوت بازیکنان از رده خارج نیست | آغاز تست گیری باشگاه سپیدرود از نفرات بومی

به گزارش ۸دی، نادر دست‌نشان با اشاره به آغاز تست گیری در باشگاه سپیدرود اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده، ۱۰ صبح روز چهارشنبه شروع تست گیری از نفرات مستعد بومی است و این تست گیری به مدت چهار روز ادامه دارد.

وی بابیان اینکه هدف از این تست، کشف و پرورش استعدادهای پرشمار استان است افزود: بازیکنان رده سنی زیر ۲۳ سال، جوانان و امید می‌توانند در تست بزرگ‌سالان باشگاه سپیدرود حضور پیدا کنند کما اینکه سپیدرود در تاریخ ۵۰ ساله خود همواره متکی بر بازیکنان جوان و بومی بوده است.

سرمربی سپیدرود رشت بابیان اینکه بازیکنان گران‌قیمت الزاماً برتری و موفقیت به همراه نمی‌آورند تصریح کرد: کاری که درگذشته در پگاه گیلان انجام دادم را در سپیدرود تکرار می‌کنم، بازیکنان جوان و بومی خوبی نظیر حسین ابراهیمی را به لیگ برتر معرفی می‌کنیم و با اتکا به حضور پرشور هواداران و نیروهای جوان بومی جایگاهی به‌مراتب بهتر از فصل گذشته در لیگ برتر کسب می‌کنیم.

دست‌نشان با تأکید بر اینکه سپیدرود حیاط‌ خلوت بازیکنان از رده خارج نیست بیان کرد: تست گیری از بازیکنان بومی به معنی بستن یک تیم کاملاً بومی نیست و باشگاه سپیدرود از نفرات مستعد و جوان استفاده می‌کند، تنی چند از بازیکنان باکیفیت فصل گذشته سپیدرود در اندیشه ما برای فصل آتی حضور دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: تیم‌های ریشه‌دار نظیر نساجی مازندران و سپیدرود رشت همواره به لطف بازیکنان جوان و باانگیزه و با کمک نیروی محرک هواداران به موفقیت رسیده‌اند و این باشگاه‌ها حیاط خلوت بازیکنان تمام‌شده نیستند که سال‌های آخر بازنشستگی را در این تیم‌ها سپری کنند.

سرمربی سپیدرود گفت: با بازیکنان فصل گذشته تیممان و بازیکنان سایر تیم‌ها که می‌توانند به سپیدرود کمک کنند مذاکرات خوبی انجام دادم و به‌زودی با آن‌ها قرارداد بسته می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه