فردین معصومی در گفتگو با 8دی:

هدف اصلی ما ثبت جهانی شدن کشتی گیله مردی است/ قدم جدی برای این رشته برداشته نشده است

رییس انجمن کشتی گیله مردی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که بتوانیم این رشته را ثبت جهانی کنیم، گفت: در این چندین سال برای کشتی گیله مردی قدمی برداشته نشده است و یک روز در اختیار تربیت بدنی و یک روز در اختیار هیأت بومی _ محلی بوده است.

هدف اصلی ما ثبت جهانی شدن کشتی گیله مردی است/ قدم جدی برای این رشته برداشته نشده است

فردین معصومی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به فعالیت هایش در کشتی گیله مردی، اظهار کرد: چند سال در کشتی گیله مردی حضور فعال داشتم و کشتی می گرفتم.

وی با اشاره به اینکه همیشه و همه جا می گویم مدیون کشتی گیله مردی هستم، تصریح کرد: پس از کشتی گیله مردی به کشتی آزاد روی آوردم و حضور در مسابقات مختلف کشتی آزاد را شروع کردم.

رییس انجمن کشتی گیله مردی با تأکید براینکه یکی دوسالی هست که کشتی گیله مردی را به شکل یک انجمن درآوردیم و کارهایش را به شکل زیربنایی در استان انجام داده ایم و قدم های خوبی برای کشتی گیله مردی بر خواهیم داشت.

 

 

معصومی بیان کرد: اگر پیشکسوتان با ما هماهنگ باشند و کمک کنند ان شاالله روز های خوبی در انتظار این رشته خواهد بود.

وی بیان کرد: هدف اصلی ما ثبت جهانی شدن کشتی گیله مردی است زیرا این ورزش از سنت های استان ما است و جایگاه خاصی دارد و تمام تلاش ما این است که بتوانیم این رشته را ثبت جهانی کنیم.

رییس انجمن کشتی گیله مردی با بیان اینکه کار خیلی سخت است زیرا قانون نا نوشته ای است، افزود: در این چندین سال برای کشتی گیله مردی قدمی برداشته نشده است و یک روز در اختیار تربیت بدنی و یک روز در اختیار هیأت بومی _ محلی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم قدمی مثمرثمر برای این رشته برداریم، اظهار کرد: مسئولان هم کمک کنند تا ما هم بتوانیم به این ورزش و سنت استان خدمت کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه