ذوالنوری در نطق میان دستور:

آقای رئیس‌جمهور کدام حرف شما درباره کدخدا و مزاحم بودن آمریکا درست است؟!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس‌جمهور شما پیش از این می‌گفتید با اروپا کار کردن لقمه دور سر گرداندن است و باید با کدخدا بست و حال می‌گویید که یک مزاحم از برجام کم شد. کدام حرف شما درست است ؟!

آقای رئیس‌جمهور کدام حرف شما درباره کدخدا و مزاحم بودن آمریکا درست است؟!

به گزارش ۸دی،‌ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس یکشنبه ( ۶ خرداد ۹۷)گفت: امروز یکی از مهمترین مسائلی که افکار عمومی ملت ایران را به خودش جلب کرده موضوع وضعیتی است که و اصل نظام سلطه (امریکا) برای مردم ما ایجاد کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب کرارا فرمودند من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم. بعد از مدتی شما مصاحبه کردید گفتید در عالم دیپلماسی خوش‌بینی و بدبینی ملاک نیست. باید واقع‌بین بود. آیا این واقیعتی است که شما می‌دیدید.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور از ابتدا مجموعه شما گفتند اگر آمریکا هم از برجام برود ما با اروپا ادامه می‌دهیم. آمریکا گفت من برای چه در برجام بمانم تعهد اجرا کنم،‌هزینه بدهم،‌برجام می‌ماند و ایران هم هست، پس من بروم و فشار را اضافه کنم. این نتیجه سوء تدبیر در اظهارنظر و اتخاذ موضع بود.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور چرا اروپا در مقابل آمریکا قرار دهد و وقتی می‌گویید برجام می‌ماند و آن را با اروپا ادامه می‌دهیم آقای رئیس‌جمهور در صحبت‌تان گفتید یک مزاحم رفت یا به صدق این حرف اعتقاد دارید و یا ندارید. اگر اعتقاد دارید پس حرف گذشته‌تان چه شد که می‌گفتید هر چه با اروپا کار کنیم لقمه را دور سر چرخانده‌ایم و باید با کدخدا مشکل را حل کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور کدام حرف شما درست است چرا در این گونه مسائل به شعور مردم توهین می‌شود. آقای رئیس‌جمهور در اظهارات تبلیغاتی خود در اردبیل خطاب به رقبای انتخابایتان گفتید روز جمعه انتخابات تمام می‌شود نمی‌دانم روز شنبه چه آب و صابونی بیاوریم که دست و صورتتان را بشویید. آقای رئیس‌جمهور از آن آب و صابون چیزی باقی مانده یا نمانده که بعد از این همه وقایع و فرصت‌سوزی که مردم را چند سال معطل کردید.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور شما منطقه را رها کردید،‌ منطقه را از دست دادیم،‌اقتصاد مقاومتی بدون توجه باقی ماند و به آن پرداخته نشد امروز چرا مردم باید هزینه چنین بی‌تدبیری‌ها و سوء تدبیرها را بدهند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور مرتب مردم را دنبال نخود سیاه و آدرس عوضی می‌فرستید. آیا مشکل جامعه ما امروز این است که در تریبون رسمی  برای تحریک دختران ورزشکار بگویید چرا در صدا و سیمان فیلم‌های مسابقات دختران ورزشکار نشان داده نشود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جوان تحصیل‌کرده ما براثر بیکاری دچار افسردگی و انواع مریضی می‌شود. آقای رئیس‌جمهور به مردم بگویید برای اشتغال و برای مقابله با فساد چه کرده‌اید؟ امروز مشکل فساد فقر و بیکاری است و مسائل معیشتی مهمترین چیزی است که مردم توقع دارند به آن پرداخته شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه