ارتقای سنگر به شهرستان از مطالبات به حق مردم است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای بخش سنگر به شهرستان از مطالبات به حق مردم است.

ارتقای سنگر به شهرستان از مطالبات به حق مردم است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، جبار کوچکی نژاد عصر چهارشنبه در جمع مردم این منطقه افزود: سنگر از  بخش های مهم و بزرگ شهرستان رشت است.

وی همچنین با بیان اینکه سنگر ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد، اظهارداشت: این منطقه استعداد شهرستان شدن را دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از عدم استقرار برخی ادارات دولتی در بخش سنگر گلایه کرد و گفت: اداره اقتصاد و دارایی، تامین اجتماعی و بانک مسکن در این بخش باید مستقر شود.

وی افزود: سنگر در حوزه برق مشکلات فراوانی دارد از اینرو می طلبد مسئولان نسبت به اصلاح شبکه اقدامات لازم را انجام دهند.

کوچکی نژاد اظهارداشت: این بخش از ترافیک سنگین به ویژه در ایام تعطیلات رنج می برد که باید در این زمینه چاره اندیشی اساسی صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم اسلام آباد بخش سنگر شهرستان رشت درخواست شهرداری دارند، گفت: این منطقه استعداد ارتقا را دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلانشهر رشت مشکلات زیادی دارد، افزود: تمامی مسئولان استان به ویژه مدیران شهری باید با برنامه ریزی هدفمند مشکلات شهر را برطرف و ضریب رضایت مندی مردم را افزایش دهند.

وی همچنین ظرفیت گردشگری و سرمایه گذاری رشت را بی بدیل دانست و اظهارداشت: مسئولان باید برای جلب و جذب سرمایه گذاران نهایت تلاش را انجام دهند.

کوچکی نژاد در ادامه با بیان اینکه توسعه رشت نیازمند شناسایی فرصت‌ های سرمایه‌گذاری است از مسئولان خواست ظرفیت‌ ها و توانمندی ‌های شهرستان را در زمینه‌ های کشاورزی، گردشگری و غیره  شناسایی و به سرمایه‌ گذاران معرفی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه