همزمان با بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)؛

مسابقه کتابخوانی نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: همزمان با بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین۱۵خرداد مسابقه کتابخوانی “نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی” ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی برگزار می شود

به گزارش ۸دی، نشست کمیته گرامیداشت و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد با حضور هادی نوری، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، معاون توسعه کتابخانه ها و همکاری ها، فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید املاکی(کارکنان کتابخانه های عمومی استان) و مسئولین روابط عمومی، امور فرهنگی، حراست و اداره همکاری ها و امور کتابخانه های عمومی برگزار شد.

هادی نوری مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در این جلسه تبیین شخصیت برجسته امام راحل در این ایام را یکی از اصلی ترین اهداف مجموعه عنوان و بر ضرورت استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در کتابخانه های در رسیدن به این هدف تاکید کرد.

مسابقه کتابخوانی “نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی”

وی همچنین در این نشست یکی از مهمترین برنامه های ویژه ایام رحلت امام برگزاری مسابقه کتابخوانی “نشاط و شادی در اندیشه و سیره امام خمینی(س)”ویژه کتابداران استان عنوان کرد و اظهار کرد: کتابداران علاقمند به شرکت در این مسابقه با ورود به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان می توانند تا پایان خردادماه سالجاری در این مسابقه کتابخوانی شرکت نمایند.

 

 

برگزاری نشست بررسی شخصیت و سبک زندگی امام راحل

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان به برگزاری نشست بررسی سیره زندگی امام راحل با حضور و سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه بندر انزلی و از اساتید حوزه و دانشگاه، روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه ساعت۳۰/۱۰در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز اشاره کرد.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه کتاب یاد یار و آثار مختلف با موضوع امام و مبارزات انقلابی مردم و نیز برگزاری نشست های کتاب خوان بخش دیگری از برنامه های گرامیداشت بیست و نهمین سالگروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه