مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان:

دانش آموزان در خط مقدم مبارزه با دشمنان حقیقی و مجازی هستند

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با بیان اینکه دانش آموزان در خط مقدم  مبارزه با دشمنان حقیقی و مجازی هستند، گفت: دانش آموزان نیازمند این هستند که با نماینده رهبر انقلاب ارتباط داشته باشند.

دانش آموزان در خط مقدم مبارزه با دشمنان حقیقی و مجازی هستند

به گزارش خبرنگار ۸دی، یاسر تقوی صبح امروز در دیدار کادر ستادی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با عرض تسلیت وفات حضرت خدیجه (س)، اظهار کرد:  اتحادیه  انجمن های اسلامی زیر نظر نماینده مقام معظم رهبری  اداره می شود.

وی افزود: نیرو سازی  و کادر سازی برای انقلاب اسلامی با الگوگیری از منویات رهبر معظم انقلاب محقق خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با بیان اینکه این اتحادیه تنها تشکلی است که با محوریت تربیت شکل گرفته است، افزود: نگاه رهبر معظم  انقلاب به مجموعه همچون یک سنگر است.

تقوی با بیان اینکه استان گیلان با شرایط خاص فرهنگی دارد نگاه ویژه اتحادیه را می طلبد، افزود: این مهم  نگاه معنوی نماینده مقام معظم رهبری در گیلان را می طلبد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با بیان اینکه دانش آموزان در خط مقدم مبارزه با دشمنان حقیقی و مجازی هستند، گفت: دانش آموزان نیازمند این هستند که با نماینده رهبر انقلاب ارتباط داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه