رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش:

حراست از حوزه‌های تکثیرسوالات امتحانی/مصوبه‌ای برای برگزاری امتحانات نهایی درسال دوازدهم نداریم

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هنوز مصوبه‌ای از سوی شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری امتحانات نهایی در پایه دوازدهم از سال آینده به دستمان نرسیده است گفت: درباره تغییر در تعداد دروس امتحان نهایی موثر در احتساب سابقه تحصیلی کنکور سراسری در سال۹۸ نیز تصمیم گیری نشده است.

حراست از حوزه‌های تکثیرسوالات امتحانی/مصوبه‌ای برای برگزاری امتحانات نهایی درسال دوازدهم نداریم

به گزارش ۸دی، عبدالرسول عمادی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به تکمیل ساختار آموزشی جدید و استقرار پایه دوازدهم در سال آتی، امتحانات نهایی از این پس در پایه دوازدهم برگزار خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: شورای عالی آموزش و پرورش باید درباره تکلیف امتحانات نهایی در سال آینده تصمیم بگیرد.

وی افزود: هنوز شورای عالی مصوبه ای مبنی بر برگزاری امتحانات نهایی در پایه دوازدهم از سال آینده ندارد تا ما بتوانیم اعلام کنیم.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره تاثیر تعداد دروس امتحان نهایی در کنکور سراسری نیز گفت: برای سال ۹۷ تغییری در تعداد دروس امتحان نهایی موثر در احتساب سوابق تحصیلی کنکور نداریم. برای سال ۹۸ نیز هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

عمادی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام برگزاری امتحانات نهایی پایان ترم و حفظ امنیت امتحانات گفت: حوزه‌های تکثیر با حساسیتی بیش از پیش حراست می‌شوند تا سوالات در شرایط کاملا امن تکثیر شوند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه