ترامپ عروسکی در دست صهیونیست‌ها است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ترامپ را عروسک خیمه‌شب‌بازی صهیونیست‌ها دانست و گفت: خارج شدن ترامپ از برجام بازی بود، برخی از جوانان دانشگاهی ما به‌مراتب بهتر می‌توانند آمریکا را اداره کنند.

به گزارش هشت دی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی شامگاه جمعه در چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام این شهرستان در مصلا بندر انزلی اظهار کرد: انقلاب و جمهوری اسلامی مغضوب دشمنان نظام و استکبار جهانی هستند.

وی با بیان اینکه تمامی قدرت‌های جهان برای از بین بردن انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند گفت: تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان تاکنون ناکام مانده و تیرهایشان به سنگ خورده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه برخلاف تصور استکبار جهانی، انقلاب اسلامی باقدرت به‌پیش می‌رود افزود: تا زمانی که انقلاب اسلامی زنده و پابرجاست، ابرقدرت‌های جهان کشور را رها نخواهند کرد.

فلاحتی انقلاب اسلامی ایران را خاری در چشم صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: نسل جوان و به‌خصوص قشر دانشجو باید بداند که چه عواملی انقلاب را تا به امروز باقدرت در دنیا ثابت کرده است و این علل باید بازخوانی شوند.

وی نخستین مؤلفه اقتدار انقلاب ایران را رهبری صالح، مدیر و آگاه دانست و بیان کرد: انقلاب‌های دنیا رهبران گوناگونی داشته‌اند اما رهبری که مانند امام خمینی (ره) به‌تمامی نقشه‌های شوم مستکبران جهان آگاه باشد به خود ندیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اشرافیت امام راحل (ره) به‌تمامی امور کشور و جهان تصریح کرد: امام (ره) فقیه، مدیر و سیاستمدار بودند و تمامی نقشه‌های ناصالح سلطه گران را کاملاً می‌شناختند و در آن زمان آمریکا را شیطان بزرگی معرفی کردند که این امر امروز به دنیا ثابت‌شده است.

فلاحتی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را ادامه‌دهنده امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: تمامی تحلیل گران و سیاست‌مداران دنیا معتقدند که ایشان نه‌تنها ایران بلکه تمامی کشورهای اسلامی را مدیریت می‌کنند.

وی با اشاره به گستره جهانی انقلاب اسلامی ایران گفت: تمامی قدرت‌های جهان برای کاهش گسترش انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند و این امر بیانگر قدرت فراگیر انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر هدف‌گیری برنامه‌های موشکی و هسته‌ای ایران توسط دشمنان در برجام بیان کرد: ملت همیشه درصحنه ایران همواره پابه‌رکاب و آتش به اختیار برای امام و رهبری بوده و در همه صحنه‌ها ایستاده است.

فلاحتی با اذعان به اینکه عده‌ای در کشور آب به آسیاب دشمن می‌ریزند گفت: باوجود حضور همیشگی و ایستادگی مردم برخی از بالادستی‌ها مانند کبک سربه‌زیر برف کرده و دشمن را نمی‌شناسند.

وی مؤلفه سوم اقتدار جامعه اسلامی را مردم دانست و افزود: دشمن در حال ویرانگری در قشر جوان و به‌خصوص جوانان و نهاد خانواده است اما دراین‌بین عده‌ای هستند که برای رسیدن به این هدف دشمن را همراهی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ترامپ را عروسک خیمه‌شب‌بازی صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: خارج شدن ترامپ از برجام بازی بود، برخی از جوانان دانشگاهی ما به‌مراتب بهتر می‌توانند آمریکا را اداره کنند، اروپا نیز همانی بود که رهبر انقلاب فرمودند ۴۰ سال شمشیر را بر روی انقلاب کشیدند و در دوران جنگ هشت سال تجهیزات نظامی را در اختیار صدام قراردادند.

فلاحتی با بیان اینکه گروه‌های تروریستی و تکفیری زاییده دست دشمنان اسلام هستند گفت: کدام شیعه در دنیا انسان‌های بی‌گناه را می‌کشد؛ ما حتی در زمان جنگ نابرابر با کومله‌ها انسان‌ها را نمی‌کشتیم اما این تکفیری‌های به‌ظاهر مسلمان پاسداران ما را دست‌بسته آتش زدند.

وی با تأکید بر بازخوانی عوامل اقتدار جامعه اسلامی بیان کرد: بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باید با جوانان سلوک معنوی و طرح پرسش و پاسخ داشته باشیم و مؤلفه‌های اقتدار را به نسل‌های دیگر برسانیم تا چگونگی عظمتی که جمهوری اسلامی ایران در دنیا پیداکرده را بهتر بشناسند.

منبع: فارس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه