انتقاد پوتین از خروج آمریکا از برجام

رئیس جمهور روسیه درباره خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران گفت فکر می کنم دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در موضوع ایران بازنده بود و شاید از نظر داخلی برنده شده باشد؛ اما در هر حال برجام شکست خورده است.

انتقاد پوتین از خروج آمریکا از برجام

به گزارش ۸دی، ولادیمیر پوتین درباره خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران گفت فکر می کنم دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در موضوع ایران بازنده بود و شاید از نظر داخلی برنده شده باشد؛ اما در هر حال برجام شکست خورده است.

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد اقدامات یک جانبه به بن بست ختم می شود و همیشه غیر سازنده است. تحریم های یکجانبه علیه ایران زیان آور است.

پوتین گفت باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و از طریق گفتگو به دنبال راه حلی برای توافق هسته ای باشیم. برای محافظت از توافق هسته ای، درهای گفتگو بین واشنگتن و تهران باید همواره باز بمانند.

وی افزود: ایران امتیازهای زیادی داده و به تعهدات خود بر اساس توافق هسته ای پایبند بوده است و مشخص نیست چرا باید تهران مجازات شود.

رئیس جمهور روسیه تصریح کرد: اقدامات یکجانبه موجب بحران می شود و ما باید به عنوان مشارکت کنندگان در توافق هسته ای برای ایجاد راه حلی برای آن تلاش کنیم.

منبع: افکار نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه