داماش به فعالیتش در لیگ دسته دوم ادامه می‌دهد / استاندار به درخواست ما پاسخ نداد

شامگاه پنجشنبه نشستی با حضور مالک باشگاه داماش گیلان و هواداران این تیم برگزار شد که خروجی آن، خبر ادامه فعالیت داماش در لیگ دسته دوم بود.

داماش به فعالیتش در لیگ دسته دوم ادامه می‌دهد / استاندار به درخواست ما پاسخ نداد

به گزارش ۸دی، داماش گیلان پس از تساوی مقابل شاهین شهرداری بوشهر و عدم صعود به لیگ دسته اول برای دومین سال متوالی، وارد کما شد؛ تا خیلی‌ها بر این باور شوند که مالک این باشگاه ناامید شده است و دیگر تمایلی به تیم داری ندارد.

شامگاه پنجشنبه در نشستی که با حضور اسماعیل حاجی پور و هواداران پرشور این تیم در سالن آمفی‌تئاتر آتش‌نشانی رشت برگزار شد، مالک باشگاه داماش خبر از ادامه فعالیت و تیم داری برای سومین سال متوالی داد.

اسماعیل حاجی پور در این نشست با بیان اینکه حق داماش حضور در لیگ دسته دوم نیست اظهار کرد: در چند روز گذشته برای خرید سهمیه یک تیم دسته اولی اقدام کردیم لیکن به دلیل اینکه سهمیه هیچ تیم خارج از استانی را به لحاظ قانونی نمی‌توان خریداری کرد، موفق به این کار نشدیم.

وی با اشاره به اینکه حاوی خبر خوش برای هواداران است افزود: جلسات متعددی در سه هفته اخیر برگزار کردیم و پس از جمع‌بندی نهایی، توافق کامل با گروه جدیدی که از خارج استان گیلان آمده‌اند انجام‌شده و به‌این‌ترتیب به فعالیت خود در لیگ دسته دوم ادامه می دهیم.

مالک باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه یک پدر هرگز فرزندش را رها نمی‌کند تصریح کرد: از اولین روز ورودبه داماش گفته‌ام که آمده‌ایم تا بمانیم و همچنان تأکید می‌کنم که خواهیم ماند، در طول این مدت همواره پیگیر بوده‌ام تا به داماش و هوادارانش کمک کنیم، البته گلایه‌هایی دارم، افرادی بودند هم از مسئولان و متولیان امر و حتی تجار رشت که می‌توانستند به ما کمک کنند اما نکردند.

وی با انتقاد از استاندار گیلان گفت: از استاندار تقاضای جلسه‌ای را کردم که باوجود گذشت چهار ماه وی هیچ اهمیتی به درخواست ما نداد، انتظار داشتیم استاندار همان‌طور که در بوشهر به شاهین کمک کرده بود در گیلان هم به تیم های این شهر و استان توجه کند.

حاجی پور بخشی از سخنانش را به تشکر از دکتر نوبخت اختصاص داد و گفت: ایشان کمک زیادی به مجموعه داماش کردند، این بار نفراتی خارج از گیلان به کمک و همکاری با ما آمده‌اند، حتماً از وجود این نفرات در هیئت‌مدیره باشگاه استفاده می‌کنیم تا از تجارب و نقطه نظرات شان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ظرف چند روز آتی ارکان باشگاه مشخص می شود افزود: هرگز از ورود خود به داماش پشیمان نیستم، از همه‌کسانی که در این مسیر با ما همراه بوده‌اند تشکر می‌کنم و باوجود برخی ناملایمت‌ها به راه خود ادامه داده و تلاش می‌کنیم تا دل هواداران متعصب داماش را شاد کنیم.

تیم فوتبال داماش گیلان در پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم در گروه ب این رقابت‌ها با کسب ۱۵ امتیاز در مکان سوم جای گرفت و از صعود به لیگ دسته اول بازماند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه