مجری مسیحی: رضا شاه روحت شاد!

چندی پیش مجری یکی از شبکه های مسیحی در راستای تخریب جمهوری اسلامی باز هم با التماس از بینندگان خود خواهش کرد تا در مقابل جمهوری اسلامی بایستند.

مجری مسیحی: رضا شاه روحت شاد!

به گزارش ۸دی؛ چندی پیش مجری یکی از شبکه های مسیحی در راستای تخریب نظام اسلامی باز هم با التماس از بینندگان خود خواهش کرد تا در مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستند و اعتراضات خود را به نوعی به این نظام نشان دهند.

این مجری در اظهاراتی سخیف خطاب به بینندگانش گفت: «امروز تمام شرایط مهیاست برای سرنگونی نظام! ما اینجا این آگاهی ها را به شما می دهیم و برای سرنگونی این نظام دعا می کنیم، اما اگر شما هم وطن من، سکوت کنید روزگار خیلی بدتر از شرایط کنونی خواهد شد. خواهش می کنم اگر مملکتتان را دوست دارید و آینده تان را دوست دارید اجازه ندهید بیشتر از این روح شرارت بر ایران حاکم شود و اعتراضات خود را هر طور که ممکن است نشان دهید. مثلا در هر جمعی که هستید اعلام کنید: رضا شاه روحت شاد!»

پرواضح است که عده‌ای درصدد هستند که از هر چیزی برای بر هم ریختن امنیت و آرامش روانی و اجتماعی جامعه ایرانی استفاده کنند. در این بین رسول حیدری مجری شبکه مسیحی محبت نیز برای خوش رقصی بیشتر و گرفتن بودجه از دشمنان جمهوری اسلامی، به تشویق و ترغیب مردم ایران به مخالفت با نظام پرداخته که البته با توجه تعداد بسیار پایین مخاطب این شبکه که شاید به ۱۰۰۰ نفر هم نرسد، این سناریو نیز مانند سناریوهای ضدایرانی دیگر، ناکام خواهد ماند. اما نکته قابل تامل ورود یک شبکه به اصطلاح دینی در مسائل سیاسی است که با توجه به نیاز مبرم شبکه های ماهواره ای به بودجه های کلان، این شبکه برای تامین نیازهای مالی خود مجبور است تا به درخواست های لابی های ضد ایرانی تن دهد تا بتواند از این طریق، کسری بودجه خود را جبران کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه