عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد:

بی قانونی در انتخابات مدیر گروه قلب علوم پزشکی گیلان/ بیمارستان حشمت از تخلفات عدیده رنج می برد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تخلفات عدیده در امور آموزشی بیمارستان حشمت رشت و همچنین ارجاع سازمان‌ دهی شده بیماران به بخش خصوصی مشکلات عمده‌ای را برای دانشجویان و مردم استان گیلان فراهم کرده است.

بی قانونی در انتخابات مدیر گروه قلب علوم پزشکی گیلان/ بیمارستان حشمت از  تخلفات عدیده رنج می برد

به گزارش ۸دی، ذبیح‌ الله نیکفر ظهر امروز در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری انتخابات گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: گروه قلب دانشگاه محل آموزش دانشجویان پزشکی و دستیارهای قلب استان است و بروز هرگونه تخلف در این گروه، تبعات منفی جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیمارستان دکتر حشمت رشت به‌عنوان تنها مرکز قلب دولتی استان با مشکلات عدیده‌ای مواجه است افزود: در خصوص اقدامات متخلفانه در بیمارستان حشمت بارها به مسئولین تذکر داده‌شده که حتی اصلاحات حداقلی در آن صورت نگرفته و من حتماً در این زمینه از وزیر بهداشت سؤال خواهم کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات مدیر گروه قلب این دانشگاه در هفته جاری تصریح کرد: در این انتخابات طی اقدامی غیرقانونی و غیرمنطقی متخصصین اطفال دارای فوق تخصص قلب رأی داده‌اند که قطعاً هیچ‌گونه وجاهت قانونی و عقلی ندارد همان‌طور که شرکت فوق تخصص‌های مغزواعصاب یا کلیه اطفال در گروه‌های مغزواعصاب یا کلیه بزرگ‌سالان وجاهت قانونی ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت بر لزوم حذف رأی متخصصین اطفال تاکید کرد و افزود: تخلفات عدیده در امور آموزشی بیمارستان حشمت رشت در کنار مشکلاتی همچون نوبت‌دهی‌های بلندمدت در جراحی‌های قلب، آنژیوپلاستی و اقدامات درمانی دیگر و همچنین ارجاع سازمان‌دهی شده بیماران به بخش خصوصی مشکلات عمده‌ای را برای دانشجویان و دستیارها و مردم استان گیلان فراهم کرده است.

نیکفر افزود: بنده به‌عنوان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مسائل دانشگاه علوم پزشکی گیلان را دنبال خواهم کرد و از وزیر بهداشت در این زمینه و انتصاب سؤال‌برانگیز مدیران گروه‌های آموزشی سؤال خواهم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه